Vatrena promocija Hrvatske

Hrvatska je zbog ulaska u finale nogometnog SP-a u fokusu svjetske javnosti, što pridonosi promociji cijele zemlje i turizma.

Ulazak Hrvatske u finale nogometnog SP-a povijesni je rezultat koji je 'odjeknuo' i u svijetu, a pridonio je i porastu posjećenosti web stranica HTZ-a za više od 250 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pritom je najveća posjećenost stranica bila s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, Vellike Britanije, Francuske, Poljske i Nizozemske, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Naglašava i da je publika diljem svijeta odlično prihvatila i novu, skraćenu verziju promotivnog spota HTZ-a "Ambasadori hrvatskog turizma" (s hrvatskim sportašima i umjetnicima), u kojem su sada ostavljeni samo kadrovi s hrvatskim nogometašima.

Izvor videa promotivnog spota - Youtube:



Staničić otkriva i da je tijekom mini kampanje HTZ-a na YouTube kanalu u srijedu, na dan igranja polufinalne utakmice, ta skraćena verzija spota u par sati prije i nakon utakmice pogledana više od 250.000 puta, dok je nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale pregled tog videa ukupno porastao za 161 posto.