Dodijeljen Zlatni indeks 2010.

Što više učinimo za studente tijekom njihova obrazovanja, to će više oni pridonositi hrvatskom društvu kad napuste školovanje, rečeno je na svečanosti dodjele nagrade Zlatni indeks 2010., nagrade koja je ove godine dodijeljena prvi put, a koju studentske udruge zagrebačkog Sveučilišta dodjeljuju tvrtkama za društveno odgovorno ponašanje u protekloj godini.

Zlatni indeks 2010. dodijelio je ukupno 13 nagrada u pet kategorija te posebnu nagradu žirija za dodatni trud i zalaganje za studentski život i Grand Prix, koji se dodjeljuje automatski onim tvrtkama koje su prikupile najveći broj nagrada.

U studentske su projekte najviše ulagale tvrtke Holcim Hrvatska, Hrvatska poštanska banka, te Coca Cola HBC Hrvatska.

Najveći broj stipendija podijelile su tvrtke Renoprom i INA, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Ernst Young, Hrvatska poštanska banka i Ericsson Nikola Tesla.

U sudjelovanju na studentskim projektima u organizaciji studenata i studentskih udruga ističu se Euro-UNIT i Coca Cola HBC Hrvatska.

Dodijeljene su i posebne nagrade za najbolji imidž prema percepciji studenata, temeljene na velikom istraživanju tvrtke Hendal Market Research koje je obuhvatilo pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a koje je pokazalo da najbolji imidž imaju Henkel Croatia, INA i Ericsson Nikola Tesla.

Posebne nagrade žirija pripale su tvrtkama Kolektiva web, Jadranski naftovod te Pliva Hrvatska, dok su Grand Prix za velika privatna poduzeća odnijeli Coca Cola HBC Hrvatska i Ericsson Nikola Tesla, a u kategoriji mješovitih poduzeća INA i Hrvatska poštanska banka.

Misija studentske inicijative Zlatni indeks je nagraditi tvrtke i institucije za njihov rad i volju za sudjelovanjem i poboljšanjem studentskog života te poticati sve ostale da se priključe s ciljem razvoja što uspješnije komunikacije između gospodarstva i sveučilišta.

U projektu koji je trajao sedam mjeseci sudjelovalo je sedam studentskih udruga zagrebačkog Sveučilišta pod krovnom organizacijom studentske udruge eStudent. Prijavljeno je ukupno 27 kompanija, a za studente je prikupljeno ukupno 180 tisuća kuna, od čega je 90 posto sredstava isfinancirano kroz razna partnerstva, sponzorstva i donacije, istaknuto je na dodjeli.