Grad Rab turistički prvak za 2011.

Dani Hrvatskih turizma 2011. završili su dodjelom turističkih nagrada najboljim turističkim odredištima i pojedincima Plavih i Zelenih cvjetova te za Djelatnika godine.

Uručujući nagradu gradu Rabu za ovogodišnjeg turističkog prvaka Hrvatske premijerka Jadranka Kosor čestitala je svim turističkim djelatnicima na uspješnoj sezoni i svim nagrađenima. Dodala je da su to zaslužili jer ulažu puno truda i vjere u svoj posao. Ustvrdila je kako je uspjeh pokazao da se isplatilo izdvojiti 35 milijuna eura za promociju i da su vladine odluke vezane za turizam bile dobre.

Za 2012., za koju se hrvatski turizam već priprema, poručila je da bude i bolja, tim više što poslije slijedi 2013. kada će Hrvatska ući u EU.

Osim Raba kao turističkog prvaka Hrvatske za 2011. u akciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske radiotelevizije Turistički cvijet-kvalitetu za Hrvatsku pobjednici po kategorijama i među dobitnicima prvih nagrada među gradovima su Krk i Varaždin, marina Frapa, među hotelima s pet zvjezdica Excelsior iz Dubrovnika i The Regent Esplanade iz Zagreba.

Među dobitnicima prvih nagrada Plavi i Zeleni cvijet Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za najbolje uređena mjesta primorske i kontinentalne Hrvatske su Opatija i Velika Gorica, Krk, Našice, Grožnjan, Đakovo, Mlini i Nin.

Prvi put su dodijeljene i nagrade HTZ-a za najbolji kulturni projekt u turizmu, a dobitnici su grad Zadar, Memorijalni centar Nikola Tesla iz Smiljana i Rabska fjera s otoka Raba.


Plan za novu viziju hrvatskog turizma

Na tradicionalnom susretu turističkih djelatnika s predstavnicima Vlade na susretu u šibenskom Hotelskom naselju Solaris tijekom poslijepodneva je bio ministar turizma Damir Bajs.

Središnja tema susreta bila je izrada glavnog plana i strategije razvoja hrvatskog turizma koja bi trabala dati novu viziju hrvatskog turizma, smjernice razvoja, provedbe i kontrolinga. Bez strategije hrvatskom turizmu neće biti dostupni europski fondovi, rekao je Siniša Horak iz zagrebačkog Instituta za turizam, koji je i dobio posao njegove izrade.

Jedan od najvažnijih ciljeva dokumenta je postizanje trajne privlačnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Tijekom njegove izrade provest će se i niz istraživanja, od kojih neka i prvi put, poput onog o imidžu Hrvatske na šest stranih tržišta, percepciji Hrvatske na tržištu stranih turoperatora u 15 zemalja, o stajalištima lokalnog stanovništva prema turizma i dr.

Na skupu su sudjelovale 2.000 domaćih i stranih sudionika, a zemlja-gost je Slovačka.