HRT najbolji medijski brend

HRT je dobio nagradu za najbolji medijski brend u regiji jugoistočne Europe – Brand leader award 2012.

U konkurenciji 100-tinjak medijskih kuća, među kojima 40-ak televizija, s područja regije jugoistočna Europa - HRT je nagrađen kao Brand leader 2012.

Za nagradu su konkurirali mediji u zemljama bivše Jugoslavije, kao i mediji u Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Grčkoj, Cipru.

U ime HRT-a nagradu je danas u Beogradu, na 8. Brand konferenciji, primio glavni urednik HTV-a Bruno Kovačević. Nagrada se već tradicionalno dodjeljuje u organizaciji kompanije Mass Media International, a konferencija je okupila više od 500 sudionika.

U obrazloženju odluke, među ostalim, stoji:
Na osnovi niza standardiziranih kriterija, kao i informacija o uspješnom razvoju kompanije, izgradnji tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranju kao lidera u području medija, stručni kolegij je utvrdio da Hrvatska radiotelevizija ima sve kvalitete i ispunjava sve uvjete da zauzme poziciju BRAND LEADER 2012 u regiji jugoistočne Europe. Nagrada „Brand leader award“ se dodjeljuje u cilju isticanja pojedinačnih zalaganja i poslovnih uspjeha u izgradnji tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranju autentičnog brenda.

Ova nagrada priznanje je HRT-u kao medijskom lideru u regiji jugoistočne Europe, ali i kao najbolje brendiranom mediju regije te je njome prepoznat veliki trud koji HRT ulaže u izgradnju vlastitog brenda.

Velika je čast među više od 100 medijskih kuća JI Europe dobiti nagradu za prvo mjesto. To je jedan od koraka u nastojanju da HRT, kao što smo i najavili, unutar godine i pol dana postane jedna od pet najgledanijih javnih televizija u Europi, rekao je Bruno Kovačević.