Beatlemanija u Dubrovniku

U Dubrovniku je sinoć, kao i prije četrdesetak godina u cijelome svijetu vladala Beatlemanija.

U Art radionici Lazareti premijerno je predstavljen međunarodni plesni projekt koji su pokrenuli plesačica Petra Hrašćanec i redatelj Saša Božić, a pridružili su im se francuski plesači iz plesne skupine Colectiff Loge 22. Riječ je o završnom dijelu trilogije o odnosu plesa i pop-glazbe.

Od vremena kada se ludovalo za Beatlesima prošla su desetljeća. No mnogi se toga sjećaju pa su u ovoj plesnoj točki, koja priziva sjećanja i govori o odnosu pop-glazbe i plesa, mogli i sudjelovati.

Plesačima Lyonskog Colectiffa Loge 22, bio je izazov priključiti se svojevrsnoj parodiji Petre Hrašćanec na pop glazbu.

Sve se može napraviti, a opet ništa, vrlo je širok raspon toga što možeš postići na tu glazbu, koju svatko zna, svatko pjeva, svatko ima osobnu povijest doživljaja, rekao je Michael Pomer, član Colectiffa Loge 22.

Suradnja Saše Božića i Petre Hrašćanec počela je kao promišljanje o životu, umjetnosti, plesu i kazalištu, i to predstavom Love will tear us a part solu i prvom dijelu trilogije o odnosu plesa i pop glazbe.

Duet Petre Hrašćanec s Markom Jastrevskim Boys don't cry, drugi je dio trilogije, koji je dubrovačka publika već imala prilike vidjeti.

Bilo je zanimljivo baš u ovom trećem dijelu baviti se Beatlesima koji su nekakav univerzalni pojam za radost, za radost muziciranja i ono što je njih učinilo najpopularnijim bandom na svijetu da su svirali tako da i mi plešemo na Beatlese tako da se i publika može pridružiti, rekao je Saša Božić.

Dvadesetominutna  plesna predstava oživljava zlatno doba, baveći se tragovima kulturne memorije i načinom  proizvodnje plesa kao njezina tjelesnog iskaza.