Pacijentica: Stomatolog mi je htio naplatiti besplatnu uslugu

Pacijentica iz Splita prijavila je HZZO-u stomatologa koji joj je pokušao naplatiti 600 kuna za uslugu pokrivenu zdravstvenim osiguranjem. Je li česta pojava da se naplaćuju usluge koje se ne bi trebale ni smjele i koji su razmjeri tog problema, istražila je Anita Markovina Radnić.

Stomatolog je od Ane Marić tražio 600 kuna za inače besplatnu uslugu. Srećom, to je doznala prije dolaska te ga je, kaže, upozorila da je usluga strojne endodoncije besplatna. Da ima pravo, potvrđuju i u HZZO-u.

Liječenje zubnog korijena u potpunosti pokriva Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, da li se ono radi strojno ili ručno, nije bitno, to spada u osnovno zdravstveno osiguranje, kaže Nenad Korkut, glasnogovornik HZZO-a.

U splitskoj Stomatološkoj poliklinici, kaže Ana, godinama love u mutnom. A gravitira im milijun pacijenata iz Dalmacije i Hercegovine. Mnogo ih je sa sličnim iskustvima, no jedino je ona odlučila javno progovoriti.

Zato što je dosta više da nas sustavno pljačkaju dok su ljudi na rubu egzistencije i siromaštva. Mislim da su ogromne cifre s kojima ti zubari barataju. I to ne samo zubari, kazala je Ana.

Nakon što je priča procurila u javnost, optuženog liječnika opsjedaju pacijenti i traže račun, a on im sam vraća novac. Ravnateljica poliklinike pred kameru nije htjela. U pisanom priopćenju poziva građane da račun uvijek traže, a nepravilnosti prijave HZZO-u.