Mladen Klasić: Hrvatska brodogradnja nema budućnost

Bez dlake na jeziku u Drugoj strani govorio je "doajen hrvatske brodogradnje", projektant i graditelj velikih brodova, direktor prodaje Uljanika u vrijeme njegove najveće ekspanzije - inženjer Mladen Klasić.

- Otvoreno: Vlada ne vjeruje Upravi Uljanika

Klasić
je bio direktor prodaje Uljanika u njegovo zlatno doba - kada je profitom od prodaje brodova brodogradilište moderniziralo tvornicu dizelskih motora, sagradilo tvornicu električnih aparata u Šijani, tvornicu kontejnera u Vodnjanu i kovačnicu u Buzetu, dok su u Puli sagrađeni prvi stambeni neboderi s dvije tisuće stanova.

Nimalo optimistično, Klasić je za Drugu stranu rekao da brodogradnja u Hrvatskoj nema budućnost, eventualno mala brodogradnja koja će pronaći svoje mjesto na tržištu.

Za Uljanik i 3. maj kaže kako su već odavno trebali biti u stečaju. Nije mu jasno zašto država to prolongira. Prema njegovu mišljenju, trebalo bi proglasiti stečaj, "očistiti" brodogradilište, provesti natječaj, prodati ga za jednu kunu, a onda neka kupac napravi s njim ono što može, ali bez države.

Rezolutno je protiv toga da država ulaže novac u brodogradilišta. Danas su brodogradilišta gubitaši, novac je jednostavno bačen kroz prozor, istaknuo je Klasić te dodao da gubici brodogradilišta i novac upumpan u njih čine 1-1,5 posto BDP-a.

Ponovio je kako brodogradnja u Hrvatskoj nema budućnost, tržište će to, kaže, pokazati. Na pitanje o stateškom partneru odgovara kako oni u pravilu imaju svoje, druge interese i njihov angažman se svodi na ostvarivanje vlastitih ciljeva.