Kupio kolodvor na dražbi, sad nema vozača

Varaždinci se napokon mogu pohvaliti obnovljenim autobusnim kolodvorom u središtu grada. Sagrađena je nova zgrada, prometni ured, čekaonica, uređeni ugostiteljski objekti te asfaltirane prometne površine za dolazak i odlazak putnika.

Investitor je Presečki grupa koja je sredinom 2015. na sedmoj javnoj dražbi kupila kolodvor za 6,5 milijuna kuna. Direktor Antun Presečki danas je upozorio da nedostaje vozača. Tvrdi da je podignuo plaće svojim radnicima - što bi se moglo osjetiti i na cijenama karata. U obnovu su uložili sedam milijuna kuna.

Asfaltirani su peroni, napravljena terasa za odmor - kolodvor je ušminkan, no nema vozača. Direktor Antun Presečki kaže da je povećao plaće, no to mu je  dodatni izdatak, zaključuje.

"Sada smo dali najnižu plaću pet tisuća, dignuli smo prosjek za tisuću kuna. To je velik izdatak, ne znamo hoćemo li ga moći poštovati. Razgovarali smo sa županom i gradom - ako neće ići, morat ćemo s cijenama nešto napraviti", poručuje. Ukratko - cijene karata bi mogle poskupjeti.

"Nije pretenciozan, funkcionalan je"

Još prije osamdeset dana, uništen i dotrajao, autobusni kolodvor nije bio nimalo na diku baroknoga grada. Dva i pol mjeseca trajala je obnova, izgradnja i nadogradnja.

Zadovoljni su političari kojih je na otvorenju bilo desetak. "Naš stari kolodvor bio je ruglo grada, više od pedeset godina nije se ulagalo", kaže varaždinski gradonačelnik Ivan Čehok. Na otvorenju je bio i Radimir Čačić, varaždinski župan. Kaže da "novi kolodvor nije pretenciozan, nego funkcionalno dovoljan za grad".

Varaždinci su većinom zadovoljni. Ipak, Vesna Kovačić smatra da se trebalo napraviti više. "Ja ne vidim neku veliku razliku osim što se umilo, knaufa stavilo, ajde idemo reći da se i malo poasfaltiralo", kaže ona.