Nakon Ubera stigao i Taxify

Europska platforma za dijeljenje prijevoza Taxify, koja je prisutna u više od 25 država i ima više od 15 milijuna korisnika, od utorka je dostupna i u Zagrebu. Nakon Ubera, koji je u Hrvatskoj probio tržište usluga dijeljenja prijevoza, u Zagrebu je svoju uslugu lansirao i Taxify.

Taxify je platforma za prijevoz pokrenuta 2013. s investitorima koji uključuju Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital te suosnivača TransferWisea Taaveta Hinrikusa, navodi se u priopćenju iz te tvrtke.

Lansiranje platforme u Zagrebu popraćeno je popustima za korisnike, koji će se moći voziti 50 posto jeftinije uz plaćanje vožnje karticom.

Korisnici mogu vidjeti procijenjenu cijenu usluge prijevoza za svoju rutu kada naručuju vožnju, a naknada za početak vožnje iznosit će šest kuna, vrijeme vožnje je 60 lipa po minuti, dok je cijena vožnje prema kilometru 3,6 kuna, kaže se u priopćenju.

Vozačima partnerima, pak, ta platforma naplaćuje do 40 posto manje od konkurencije za korištenje platforme, donoseći tako uštede korisnicima i vozačima. Na taj način Taxify stvara veliku mogućnost zarade za vozače, a pritom ne uvjetuje ekskluzivnost svojim vozačima partnerima - poručuju.

"Dobrobiti koje donosimo tržištu su bolji ugovori vozačima, otvoreni smo za konkurenciju, ali veseli nas vidjeti zadovoljne vozače koji će kod nas više zarađivati - njihovo zadovoljstvo sigurno će se prenositi i na putnike", rekao je regionalni direktor Taxifya David Mika.

U najstarijem taksi-udruženju kažu nitko i ništa ih više ne može iznenaditi. Pozdravlju konkurenciju koja će raditi po zakonu i pravilima, a svima će odgovoriti kvalitetom usluge.

"Svi članovi udruženja imaju sve što je potrebno za radit taj posao, od dozvola, licenci, najvažnije obučeni su vozači i poznaju grad", rekao je Jozo Kovačević, predsjednik Udruženja Radio Taxi Zagreb.

Predstavnik kompanije u Hrvatskoj Daniel Tutić poručio je i kako vozači mogu očekivati "najmanje 10 posto veću zaradu s Taxifyjem u odnosu na konkurenciju". Veću zaradu vozačima Taxify omogućava programima lojalnosti u kombinaciji s nižim cijenama za korisnike prijevoza, istaknuo je Tutić također.

Novi zakon o prometu liberalizirao je taksi-tržište - vozačima je otvorio novu mogućnost zarade, a građanima omogućio dostupniji prijevoz.