Kako postati hit na društvenim mrežama?

Split je s okolicom ove godine opet srušio sve turističke rekorde pa i u privatnom smještaju. No zbog velike konkurencije nužno je ulaganje u nove tehnologije, posebno oglašavanje na društvenim mrežama.

Želite li biti hit na društvenim mrežama ovog adventa, božićno selo u Poljičkoj republici vaša je top-destinacija. Dvadeset i četiri kilometra svjećica osvijetlilo je krš i kamen Zagore.

Pothvat je uspio. Gosti su navalili, a poduzetna obitelj izdvojila iz mase iznajmljivača.

"Da li je to u obliku svoga hobija, neke dodatne usluge, neke kulturno-povijesne baštine pa će je uklopit u priču same smještajne jedinice, ali jedino na taj način i dodatnom uslugom mali iznajmljivač se može izdvojiti iz konkurencije", kaže Barbara Marković, turistički edukator.

Sunce i more su prošlo svršeno vrijeme, turizam se preselio na društvene mreže, postao je emocija i doživljaj.

"Oni se svakodnevno educiraju u vremenu pred i posezone još su intenzivnije edukacije, zaista se možemo pohvaliti da smo mi destinacija koja ukorak prati svjetske trendove", kaže Alijana Vukšić, direktorica TZ-a Split.

Internet je moćan alat, pretraživanja vezana uz turizam među pet najtraženijih. Važno je komunicirati s tržištem, a još važnije s gostom, poruka je iz Splita.

A budući da broj privatnih iznajmljivača samo na području Splita raste 30 posto na godinu - konkurencija će biti sve oštrija.