Na Istarskom ipsilonu radi se punom parom

Zahuktali su se radovi na istočnom kraku Istarskog ipsilona. Krči se raslinje uz trasu, a kod Cerovlja su počeli i iskopi. Promet teče normalno. Istra će puni profil autoceste od Pazina do tunela Učka dobiti najkasnije za tri godine.

- Istarski ipsilon - vrlo važan projekt za Istru i Hrvatsku

10 milijuna automobila godišnje prođe Ipsilonom. Samo je korisnika ENC uređaja - 90 tisuća. Na ovom infrastrukturnom projektu vrijednom milijardu i 200 milijuna kuna bit će zaposleno oko tisuću, uglavnom domaćih radnika. Već je sada, na početku radova, angažirano njih 200-tinjak.

Najveći broj prometnih nesreća, pa i s poginulim osobama, događao se upravo na Ipsilonovom istočnom kraku, koji se sada proširuje. Napokon će i ta posljednja dionica Ipsilona, od Pazina do Učke, biti pretvorena u autocestu. U BINA Istri kažu da će radovi na istočnom kraku biti završeni unutar roka od 3 godine.

Dionica duga 27 kilometara dosad je najzahtjevnija. Imat će 30-ak vijadukata, nadvožnjaka i podvožnjaka. Iskopi kod Cerovlja već su počeli. Za sve vrijeme trajanja radova osigurat će se protočnost prometa.