Naši konkurenti spuštaju cijene - mi podižemo ponudu

U turističku predsezonu Hrvatska ulazi s rastom u prva tri mjeseca ove godine, u odnosu na 2018., od 12 posto. Iako naši najveći konkurenti na Sredozemlju jačaju promidžbu i snižavaju cijene, očekuje se još jedna dobra godina za Hrvatsku.

Čulo se to na našem najvećem turističkom sajmu "Place to go", na kojem se, u zagrebačkoj Areni, okupilo oko 200 izlagača iz dvadeset zemalja.

Hrvatska novim atrakcijama dočekuje turiste. Kvaliteta ponude i jedinstveni doživljaj trebaju nadvladati masovnost, slaže se i ministar turizma Gari Cappelli, koji očekuje dobru turističku sezonu. Vesele ga i novi projekti.

U Istri niču zabavni parkovi, a hit su avanturističke ture. U Karlovcu se otvara se uskoro novi butik hotel u Karlovcu. Raspisan je natječaj za veliku greenfield investiciju na Lastovu, a stigla je i uporabna dozvola za ACI marinu u Rovinju s pet zvjezdica, kaže ministar.

Cijene to naši gosti, posebice Amerikanci, kojih smo lani privukli gotovo pola milijuna. U Zagrebu su najbrojniji, a metropolu su odabrali i za regionalno promicanje putovanja u oba smjera.

Redoviti i cjelogodišnji letovi iz Zagreba u New York bili bi izvrstan temelj za povećanje broja turista. I dok ne poguramo željeni projekt, Dubrovnik i Philadelphia izravnim letovima povezat će se već ove sezone.

Odlična je to vijest sa sajma na kojem su ipak najveću pozornost privukli Indonežani i Tajlanđani.