Zaboravili zaspalu putnicu u zrakoplovu, probudila se u mraku

Uprava zrakoplovne tvrtke Air Canade istražuje slučaj o tomu kako je posada u kabini aviona ostavila putnicu koja je ondje ostala nakon slijetanja jer je zaspala.

Naime, nakon slijetanja u zračnu luku Toronto, jedna se putnica probudila sama u kabini zrakoplova u potpunome mraku, prenosi BBC.

- Mislila sam da sam ružno sanjala. I sama se pitam kako se to dogodilo - napisala je Tiffani Adams 9. lipnja u poruci na Facebooku. Opisala je da se probudila "oko ponoći (nekoliko sati nakon slijetanja zrakoplova) u potpunom mraku i u hladnoj kabini". Potom je pokušala telefonom pozvati prijateljicu Deannu Dale, no mobitel se ugasio nakon manje od minute razgovora.

Baterija se ispraznila, a u kabini zrakoplova nije bilo struje da ga ponovno napuni. To ju je još više preplašilo, pa je u pilotskoj kabini potražila talkie-walkie. Kad ga je pronašla ustanovila je da ni taj uređaj ne funkcionira.

Nesretna se putnica potom dosjetila da bi mogla iskoristiti baterijsku svjetiljku pronađenu u kabini te je počela slati SOS signale uključujući i isključujući svjetiljku. No ni to nitko nije zamijetio. Na kraju je uspjela otvoriti vrata pilotske kabine i pozvati pomoć.

U međuvremenu je njezina prijateljica Deanna Dale nazvala Zračnu luku Toronto Pearson te ih obavijestila o tomu da je u zrakoplovu ostala jedna putnica.

Tiffani Adams 'pronašao' je transportni radnik koji vozi kolica s prtljagom te joj je pomogao da izađe iz aviona. Adams je kazala i da su joj iz Air Canade po dolasku u zgradu zračne luke ponudili prijevoz limuzinom i noćenje u hotelu, što je odbila, želeći se što prije vratiti kući. Novinarima je kazala da još uvijek ima noćne more i poteškoće sa spavanjem.

- Jedva zaspim, a i kad zaspim budim se u strahu da sam zaključana u nekom mračnom prostoru - kazala je.

Zrakoplovna tvrtka više se puta ispričala putnici za propust te obećala da će istražiti slučaj.