#MilujemeChorvatsko: Nogometom do promocije Hrvatske

Uoči susreta između Slovačke i Hrvatske u kvalifikacijama za Europsko prvenstvo 2020. godine, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u Trnavi organizirala posebnu promotivnu akciju koja je imala cilj promociju Hrvatske na važnom slovačkom tržištu.

Program se održava ispred prekrasnog stadiona Anton Malatrinsky koji se nalazi u središtu grada i u sklopu kojeg je i trgovački centar.

- Naša je zemlja i dalje vodeće turističko odredište većine slovačkih turista koji su samo u prošloj godini ostvarili više od 450.000 dolazaka, dok su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 440.000 dolazaka što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 2%. Promocijom uoči kvalifikacijske utakmice cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske na slovačkom tržištu. Ovom promocijom nastavljamo niz sportskih promotivnih projekata te ćemo i u budućnosti koristiti velika sportska događanja i sport za predstavljanje, promociju i brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Na današnjem promotivnom događaju potencijalnim turistima u sklopu hrvatskog štanda dijelili su se promotivni materijali, a zajedno s partnerima Hrvatskim nogometnim savezom, Podravkom i Ultra Europe Music Festivalom organizirana je i nagradna igra putem koje se mogu osvojiti dresovi hrvatskih reprezentativaca Luke Modrića i Ivana Rakitića, nogometne lopte, šalovi i majice, ulaznice za Ultra festival u Splitu te Podravkini poklon paketi. Također, svi posjetitelji koji se do kraja dana uključe u nagradnu igru na Facebooku sudjeluju i u izvlačenju za glavnu nagradu: produženi vikend u Dubrovniku (Hotel Kompas) i Istri (Valamar) sa po dvije povratne avio karte Croatia Airlinesa.

- Danas je u Trnavi poseban dan, ne samo zbog utakmice već i zbog toga što se održava tradicionalni Trnavski JARMOK, vrlo popularni i najveći ulični sajam u Slovačkoj kojeg tijekom tri dana obiđe više od 100.000 posjetitelja. Odlična je to prigoda da na našem štandu predstavimo Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju atraktivne i bogate ponude, komentirao je Dubravko Miholić, direktor Predstavništva HTZ-a u Češkoj i Slovačkoj, dodavši da je nogometna utakmica u Trnavi pobudila ogroman interes javnosti te su sve ulaznice prodane za manje od dva sata.

U online nagradnoj igri, koja traje do samog početka utakmice, mogu sudjelovati svi fanovi slovačke facebook stranice Croatia Full of Life koji uz hashtag #MilujemeChorvatsko, odnosno #VolimHrvatsku podijele svoju fotografiju najdražeg mjesta u Hrvatskoj.

Dodajmo kako je prije dva tjedna na Facebooku započela i promotivna kampanja kojom su Slovacima podijeljene ulaznice za današnju utakmicu te u sklopu koje je provedena još jedna nagradna igra koja je ostvarila doseg od 100.000 Slovaka.