Vlakom od splitskog trajekta do kaštelskog aerodroma

Projekt povezivanja brzom željezničkom prugom splitske zračne i trajektne luke koji je Vlada lani uvrstila u strateške projekte - nije se pomaknuo ni milimetar.

Pruga, naime, najvećim dijelom prolazi kroz Kaštela pa su se i oni imali pravo izjasniti se o projektu. Nakon početnih nesuglasica čini se da je pronađeno kompromisno rješenje.
Preuzmite aplikaciju HRT Vijesti!
Ovom će prugom 2027. godine projuriti brzi vlak i spojiti dvije najveće dalmatinske luke - splitsku trajektnu s pet i pol milijuna putnika i zračnu u Kaštelima s više od tri milijuna.

Zato se nervoza  uvukla među koordinatore projekta. Sve stoji jer se Kaštelani, do danas, nisu izjasnili o predloženim varijantama.

- Mi ne opstruiramo projekt, samo želimo najbolje za Kaštela, rekao je Denis Ivanović, gradonačelnik Kaštela.

Projekt financira Europska unija, pa su kaštelanske želje o podzemnoj željeznici zbog skupoće - ostale samo želje. Prihvaćen je najjeftiniji projekt, za 150  milijuna eura obnovit će se postojećih 18 kilometara pruge od trajetne luke do Kaštel Starog i izgraditi deset kilometara nove. Sporna je bila trasa.

- Nama to nije odgovaralo, predložili smo novu trasu preko Raduna do Zračne luke. Mislim da će se to prihvatiti, rekao je gradonačelnik.

Imaju Kaštelani prijedlog i za splitski metro koji je neslavno prošao u Kopilici.

Tračnica po tračnica, bit će pruge, pa će i ovaj prometnik osim vlakova brojiti i putnike.