Weekend media festival: Najbolji PR-ovac Marko Milić

U Rovinju je počeo 12. Weekend Media Festival, najveći skup komunikacijske industrije u ovom dijelu Europe koji je ove godine okupio više od 5000 sudionika. Novinari, komunikatori, poznati iz svijeta filma i glazbe na mnogobrojnim će radionicama i panel diskusijama raspravljati o aktualnim temama.

Od toga kako u zemlji zadržati talente do toga kako se najbolje promovirati u poslu. Različite teme punile su dvorane. Pa tako i ona o predsjedničkoj kampanji koja nas uskoro očekuje.

- Slika medija zahvaljući razvoju tehnike i tehnologije potpuno je promijenila način političke kampanje i politike PR-a. Oni koji to razumiju - ostvaruju uspjehe, rekao je komentator u Petom danu HRT-a Nino Raspudić.

Najboljim PR-ovcem, odnosno glasnogovornikom proglašen je Vladin Marko Milić. Izabrali su ga novinari.

- To je dokaz kvalitetne suradnje koju smo uspostavili s novinarima u proteklih godinu dana. I uz priznanje, rekao bih, to je i odgovornost, komentirao je Marko Milić nagradu.

Najveći regionalni festival komunikacija počeo je masterclassom Jeana Claudea Bivera, čelnika luksuznih brendova Tag Heuer i Hublot.

Prilagoditi se novim trendovima i služiti se novim tehnologijama danas više nije izazov, nego nužnost. Digitalizacija je npr. vodećem svjetskom modnom časopisu Vogue donijela više posla, ali i donedavno nezamislivih gotovo 60 milijuna čitatelja.

Na festivalu se govori i o digitalnim platformama koje, poput Youtubea, oblikuju trendove i u glazbi te stvaraju nove uzore.

U Rovinju je bilo riječi i o televiziji, koja se također koristi novim tehnologijama za plasiranje svojih sadržaja. Dok god bude išla u korak s vremenom i stvarala sadržaj koji javnost zanima - nema bojazni za budućnost.

Više od 150 predavača i panelista u pet paralelnih dvorana i prvi Weekend Masterclass u tri dana bogatog festivalskog programa obilježit će 12. izdanje Weekend Media Festivala na kojem se očekuje više od 5000 sudionika.

Među, ostalim, panel diskusija "Svi predsjednikovi ljudi" okupit će vodeće novinare i PR-ovce koji će raspravljati o komunikaciji u politici.