AZOP poziva građane na oprez kako ne bi postali žrtve lažnih nagradnih igara

Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) upozorila je građane da pripaze komu prosljeđuju svoje osobne podatke, jer su se na društvenim mrežama ponovno pojavile lažne nagradne igre.

Lažne igre generiraju se kroz lažne stranice trgovačkih lanaca i poznatih brendova, a trenutačno je riječ o Lesnini, Konzumu i Lidlu čiji organizatori od sudionika traže fotografiju osobne iskaznice.

Građane koji su već dali podatke nepoznatim osobama AZOP je uputio da takve slučajeve prijave nadležnoj policijskoj postaji. Riječ je o kaznenom djelu nedopuštene upotrebe podataka.

Agencija je pozvala građane da budu oprezni kad je riječ o njihovim osobnim podacima te da ih ne prosljeđuju nepoznatim i nedovoljno poznatim osobama čiji identitet nije moguće dovoljno utvrditi.

Građanima koji žele sudjelovati u nagradnim igrama Agencija savjetuje da prije početka igre provjere vjerodostojnost organizatora i nagradne igre te izvor objave, bilo da je riječ o internetskim stranicama ili društvenim mrežama.