Trogir je postao brand

Trogir je dobio novi vizualni identitet i cjelovitu strategiju brendiranja. Projekt nazvan "Obilježili majstori" godinu i pol brusilo je više od stotinu ljudi. Tako je dalmatinski biser na Unescovu popisu zaštićene svjetske baštine postao prva destinacija na obali koja se brendirala na tako stručnoj razini.

Projekt je napravljen po uzoru na mnoge europske destinacije, poput Glasgowa, Eindhovena, Bologne, Berlina koji su nakon brandiranja zabilježili niz pozitivnih ekonomskih efekata.

Trogir su osnovali grčki kolonisti s otoka Visa u III. st. pr. Krista. U srednjoj Europi smatran je najbolje sačuvanim romaničko-gotičkim gradom i kao takav već 22 godine je na UNESCOV-u  popisu svjetske kulturne baštine. I na kraju studenog pun je turista koje najviše zanimaju povijest i kultura.

Predstavljen je Trogir na tragu starih majstora poput Radovana i grandiozne katedrale, tragova urezanih u kamen poput društvene igre trlje, preživjele stoljećima, ali i današnji Trogir sa zanatlijama, ribarima, pčelarima, škveranima, uličnim glazbenicima, školarcima.





- Strašno je važno u današnje vrijeme znati po čemu si poznat,znati plasirati tu priču,privući veći broj pojsetitelja,onih koji su bitni i relenvantni  i u ovom slučaju mi smo ih identificirali kao tzv.kulturne turiste koji ostaju duže,troše više i koji su krasna ciljana skupina ovom gradu, kaže savjetnica za brendiranje Petra Despot Tomljanović.

Iznjedren je novi identitet, video, logo, poseban font slova inspiriran potpisom Muscardella, jednog od majstora koji je radio na katedrali i ugravirao ga na zid.

- Sigurno ćemo ga koristiti na svim promotivnim materijalima, Turističke zajednice Trogira, nove web stranice Grada. Tako da krećemo u poptunu implementaciju. Ne radi se tu samo o logu, to je puno šira priča, istaknuo je gradonačelnik Trogira Ante Bilić.

Ove je godine do kraja studenog Trogir posjetilo više od pola milijuna turista. Zaokretom u imidžu, kako je naglašeno, bez šaranja i lutanja, želi se privući goste bolje platežne moći zainteresirane za kulturni turizam te ostvariti desetomjesečnu sezonu.