Amerikanci na "crni petak" potrošili 7,4 milijarde dolara

Umjesto čekanja u redovima pred trgovačkim centrima, Amerikanci na "crni petak", kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupuju putem interneta.

Tako su ovoga "crnog petka", dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internetsku kupnju, objavio je Adobe Analytics. 

To je rekordna potrošnja kad je riječ o kupnji putem interneta na "crni petak", čak 20 posto veća u odnosu na prošlu godinu.

Također, to je druga najveća potrošnja u povijesti SAD-a ostvarena u jednom danu putem interneta.

Amerikanci su bili rastrošniji samo prošle godine na "cyber ponedjeljak", kada su na kupnju putem interenta potrošili 500 milijuna dolara više, odnosno 7,9 milijardi. 

Adobe Analytics predviđa da će ovog "cyber ponedjeljka", odnosno 2. prosinca, biti srušen rekord u kupnji putem interneta u jednom danu i da će Amerikanci potrošiti 9,4 milijarde dolara.