Radovi na remetinečkom rotoru su pri kraju

Radovi na remetinečkom rotoru pri samom su kraju. Nakon 16 mjeseci najveće zagrebačko gradilište poprima završni izgled. Uskoro bi novim rotorom trebao krenuti promet vozila, dijelom pristupnih staza moći će se kretati biciklisti i pješaci, no građani će još morati čekati dok ne bude uspostavljen tramvajski promet.

Na najprometnijoj zagrebačkoj petlji radi se "punom parom". Asfaltiranje bi trebalo biti gotovo do Božića. 

- Sve se priprema da završimo asfaltne površine, da možemo to sve iscrtati, portale dizat za semafore, javnu rasvjetu posložit do kraja, hortikultura se paralelno radi i u sredini samog rotora se uređuje tramvajska pruga. Sredinom siječnja u promet bi trebali biti pušteni rotor i tuneli, a sredinom travnja tramvajska pruga, kazao je Goran Radić, voditelj projekta remetinečki rotor.

Iz svih smjerova prema njemu vodit će direktne prometne trake, a na samom rotoru bit će postavljeni semafori.

- Na ulascima na rotor bit će semafori. Podvožnjaci će biti bez semafora, znači promet ide kontinuirano, rekao je Mile Lulić, voditelj građevinskih radova. 

Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti rekao je da će rotor imati maksimalnu propusnu moć kada bude u građevinskom obliku potpuno završen.

Dio pristupnih cesta bit će pješačke i biciklističke staze i sve bi trebalo teći mnogo brže i lakše, ali ima i onih kojima promjene ne trebaju. A sve dok rotor ne bude završen, prometna regulacija ostat će ista.