Bakar dobiva ekološki prihvatljivu luku

U riječkom lučkom bazenu počinje realizacija još jednog projekta. Obnovit će se infrastruktura na terminalu za rasute terete u Bakru. Desetljećima u Bakarski zaljev stižu stotine tisuća tona ugljena, željezne i druge rudače. U terminal za rasuti teret malo se ulagalo, infrastruktura je u lošem stanju, pogotovo ona željeznička.

- Popravit će u svakom slučaju mogućnost prekrcaja i odvoza željezne rude i ugljena iz bazena Bakar. Kolosjeci su danas u stanju kakvom jesu i ne možemo ih okarakterizirati kao dosta lošima, to će sigurno bitno popraviti stanje - rekao je Duško Grabovac, zamjenik predsjednika Uprave Luke Rijeka d.d..

Ovi potpisi vrijedni su gotovo 40 milijuna kuna. 85 posto sredstava je iz fondova EU-a. Bakar će dobiti ekološki mnogo prihvatljiviju luku. Svi se slažu da je ova godina ključna za povratak riječke luke na tržište pomorskog tereta. Provodi se čak sedam projekata ulaganja u luku.

- Svi ovi projekti će definitivno Rijeku koja je glavna luka na Mediteranu usmjeriti razvoj riječke luke tako da ona postaje vrlo važna karika u lučkom sustavu, rekao je Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka.

Ono što nam preostaje je odluka o odabiru za cestu D403 u Rijeci i naravno odluka o zagrebačkoj obali, odluka o odabiru koncersionara, što će bitno obilježiti i odrediti budućnost luke Rijeka, rekao je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.

390 milijuna eura ukupne su investicije u riječku luku. To je bila strateška odluka hrvatske Vlade. Krajnji cilj stvaranje je snažnog Riječkog prometnog pravca - intermodalni spoj riječke luke i srednje i istočne Europe.