Novi trendovi u poljoprivredi: plasman putem društvenih mreža

Da bi opstali na tržištu - poljoprivrednici moraju mijenjati način rada. Neki su se uspjeli prilagoditi i rezultati nisu izostali.

Za promociju i plasman svojih proizvoda koriste se društvenim mrežama, pratitelje nagrađuju, smišljaju kreativne načine kako da dopru do potrošača. Korist je, tvrde - višestruka.

Kvalitetan proizvod - sam se proda.  Istina! Ali malo reklame ne škodi. I neka igre počnu! A učinka, tvrde proizvođači, IMA. Gomilaju se i "lajkovi" - još važnije, i upiti.

- Odlučili smo koristiti društvene mreže u promociji da bi se prezentirali i privukli ljude, rekla je vlasnica sirane iz Nunića Danijela Blaić.

Držati korak valja s 21. stoljećem - kažu. Jednako kao i ugoditi svakom kupcu.

Sir se pakira, šalje se putem pošte ili osobno na kućnu adresu.

Proizvodi s domovnicom traženi su. Danas više nego ikad prije. No godi utršku i aktivnost na mreži.

- Diže se, diže pomalo.

Njemu su ciljna skupina: mlađi potrošači.

- Rade pun gas, nemaju vremena. Šoping centri su nam oduzeli dosta kupaca, kazao je vlasnik peradarske farme iz Šibenika Stjepan Petrović.

Nagradne igre su mu HIT! Objave također! Plješću mu zbog ideje i potrošači.

- Osvojio sam pivca 2.200, 2.300. Išao je ispod peke - vrhunski, rekao je pobjednik nagradne igre Ivan Petrušić.

Društvene mreže, kažu stručnjaci, moderna su oglasna ploča. A klik - tvrde proizvođači - korak prema očuvanju domaće proizvodnje. I sela. Doduše, samo jedan.

- Drže pažnju svojih kupaca 24 sata dnevno. Prisutnost i marketing na društvenim mrežama je neizostavan dio komunikacijske strategije, istaknula je marketinška stručnjakinja Ivana Raič.

- Iz našeg vrta ubran prije 5 minuta na stolu za pola sata.

Od polja do stola - misao je vodilja mladog chefa. Za domaću sirovinu ima tri riječi.

- To je neopisivo!

Obiteljski je posao, kaže, "punoljetan". A sada i prilagođen 21. stoljeću.

- Sam kupac može doć ode u naš vrt, sam ubere što želi, izvaže, rekao je vlasnik OPG-a i konobe iz Mirlović Zagore Mate Sučić.

Živjeti se od vlastita rada da. Da je lako - NIJE! Osluškivati treba bilo tržišta.
I biti kreativan - jer konkurencija ne spava!

- Tortica od verzota i spuma od krumpira Jelo tradicionalno na moderno.

A stara narodna kaže: Dobar glas daleko se čuje. Virtualni još dalje!