Za oglašavanje na HRT-u 9,6 mil. kuna

Predsjednički kandidati potrošili su za oglašavanje na HTV-u i HR-u tijekom kampanje za prvi i drugi krug predsjedničkih izbora 9.600.057,30 kuna.

Za promidžbene poruke na HRT-u Milan Bandić potrošio je najviše,  4.149.785 kuna. Troškovi reklama objavljenih na HTV-u iznosili su 3.697.719 kuna, a na Hrvatskom radiju 452.066 kuna.

Drugi po visini uloženih sredstava je Nadan Vidošević, koji je za svoju kampanju uplatio HRT-u ukupno 1.607.440 milijuna kuna. Od toga je 1.364.715 kuna potrošio na HTV, a 242.724 kuna na HR.

Kandidat Dragan Primorac slijedi ga sa ukupnim iznosom od 1.314.518 milijuna kuna. Za oglašavanje na HTV-u utrošio je 1.207.000 kuna, a za HR 107.518 kuna.

Na četvrtom mjestu je novoizabrani presjednik Ivo Josipović. On je uložio 577.731 tisuću kuna za promidžbu na HTV-u, a na radijsko oglašavanje potrošio je 67.614 tisuća kuna. Sveukupno 645.345 kuna.

Predsjednički kandidat HDZ-a Andrija Hebrang za oglašavanje je potrošio 619.512 kuna. Za promidžbene spotove na HTV-u izdvojio je 476.502 kune, a za spotove na HR-u 143.010 kuna.

Šesto mjesto po visini utrošenih sredstava za reklamiranje na HRT-u zauzeo je Miroslav Tuđman s 345.517 kuna (HTV 333.430 kuna, HR 12.087 kuna). S 156.456 kuna slijedi ga Boris Mikšić (HTV 156.456, HR 97.414 kuna).

S 211.343 kune potrošene za promidžbu na HRT-u osma je predsjednička kandidatkinja HNS-a Vesna Pusić (HTV 177.502 kune, HR 33.841 kunom). Slijedi je kandidat IDS-a Damir Kajin s ukupno potrošenih 191.326 kuna. Nije se reklamirao na HR-u.

Vesna Škare Ožbolt potrošila je 157.462 kune (HTV 157.255, HR 206 kuna) Na predzadnjem mjestu po potrošnji za reklamu na HRT-u je Josip Jurčević, koji je potrošio 71.955 kuna za reklame na HTV-u, a na HR-u se nije reklamirao. Na posljednjem, 12. mjestu, nalazi se Slavko Vukšić. On je za reklamu na HTV-u potrošio 31.980 kuna. Na HR-u se nije reklamirao.