Zbog karantene rast internetske prodaje svih vrsta proizvoda

U vrijeme karantene, kada su građani bili primorani ostati u svojim domovima, rasla je internetska prodaja svih vrsta proizvoda. No dok su specijalizirane internetske trgovine spremno dočekale ovu krizu, mnogi mali proizvođači prvi su put zakoračili u digitalni svijet. Iako se prodavaonice polako otvaraju, interes za kupnju od kuće i dalje je velik.

Kriza uzrokovana koronavirusom samo je pojačala višemjesečni rast online trgovine. Rekordi prodaje ruše se na dnevnoj bazi. U prvim danima najprodavanija su bila higijenska i dezinfekcijska sredstva, zatim hrana, a sada je to uredska i sportska oprema.

Trgovci primjećuju da nove okolnosti mijenjaju navike. Cvjećarima je ova zabrana došla u najgore vrijeme jer najveću prodaju imaju u 4. i 5. mjesecu. I mnogima od njih ovo je bio prvi doticaj s online prodajom.

- Interes je i dalje velik, ljudi zovu, vole ostati doma, vole da im se dopelja doma, zemlja, cvijeće, sve, da mogu saditi da ne izlaze nikuda, govori Dajana Pušeljić iz OPG-a Pušeljić.

Jer građani su se u karanteni zaželjeli cvijeća i zelenila.

- Ljudi su dosta doma, imaju vremena, posvetili su se balkonima, vrtovima i reakcija svakog koji je dobio doma cvijeće je bila oduševljenje, dodaje.

Prema procjenama stručnjaka, na svjetskoj razini je samo u prvom kvartalu, zbog koronavirusa, internetska prodaja porasla za 20%.