Lutke pomažu socijalnom distanciranju u mondenom restoranu u Montrealu

U mondenom restoranu u Montrealu lutke za izloge imaju dvostruku ulogu - pomažu održavanju socijalnog distanciranja zauzimanjem sjedala između gostiju i reklamiraju odjeću koja će se moći kupiti u dobrotvorne svrhe.

Pokrajina Quebec jedna je od koronavirusom najpogođenijih kanadskih pokrajina i tvrtke vrlo oprezno počinju s otvaranjem.

Le Monarque, poznati restoran u starom dijelu Montreala otvorio je vrata prije nekoliko dana, ali je prije toga uveo kreativne mjere borbe protiv širenja koronavirusa.

- Željeli smo da naši gosti imaju prostora. No, nismo željeli ukloniti stolove ili postaviti pregrade od pleksiglasa, kaže vlasnik i chef Jeremie Bastien za AFP.

Ideja da lutke popune dio sjedala osiguravajući potrebni razmak među ljudima potekla je od poznatog kanadskog dizajnera muške odjeće Philippea Dubuca.

- Željeli smo skladnu instalaciju visoke mode jer spajamo dva svijeta - modu i gastronomiju, kazao je Dubuc.

Svih 29 lutki odjeveno je u njegove kreacije i kreacije lanca Sarah Pacini.

- Tamo smo, naravno, da stvaramo i reklamiramo našu odjeću. No, tamo smo i zbog toga što je naš posao osigurati da ljudi sanjaju, kaže Dubuc.

Na kraju objeda gosti dobivaju poklon bon za kupovinu odjeće.

Odjeću na lutkama vlasnik restorana i dizajneri planiraju ponuditi na humanitarnoj dražbi.