Potpisani ugovori o nabavi 17 novih autobusa za riječki Autotrolej

Ugovori o nabavi još 17 autobusa za riječkoga gradskog prijevoznika Autotrolej u sklopu EU projekta potpisani su u salonu Grada Rijeke.

To je bio drugi dio ugovora potpisanih u sklopu istog projekta "Jačanje sustava javnog prijevoza", nakon prvog dijela potpisanog za 15 autobusa početkom srpnja.

Ugovori koje su danas potpisali gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Komunalnog društva "Autotrolej" Alberto Kontuš i predstavnici dobavljača - Mario Fabek u ime tvrtke "Auto Hrvatska PSC" i Robert Vrhovski u ime tvrtke "Autobus" vrijedni su oko 43 milijuna kuna.

Riječ je o nabavi sedam dizelskih zglobnih niskopodnih autobusa gradskog tipa marke MAN Lions City G, kapaciteta 143 putnika, i 10 solo vozila gradsko-prigradskog tipa Crossway Low entry Iveco, kapaciteta 76 putnika, koja kao pogonsko gorivo upotrebljavaju stlačeni prirodni plin.

Isporuka svih autobusa predviđena je do sredine iduće godine.

Novac za taj projekt osiguran je iz Kohezijskog fonda preko Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija" u sklopu Riječke aglomeracije.

Nepovratno je odobreno 54,6 milijuna kuna, a ostatak će financirati "Autotrolej", Grad Rijeka i "Rijeka Promet".

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel rekao je da se time nastavlja ulagati u korištenje energetski prihvatljivijih energenata, ali se zbog konfiguracije terena u Rijeci i dalje moraju upotrebljavati dizelska vozila pa se i ona nabavljaju u sklopu tog projekta.

- Ciljevi nabave novih autobusa su bolja kvaliteta usluga, smanjenje troškova održavanja i popravaka te zadovoljavanje viših ekoloških standarda, rekao je Obersnel.

Direktor tvrtke "Autotrolej" Alberto Kontuš, na novinarsko pitanje o teškoćama u njezinu poslovanju, rekao je da one proistječu uglavnom iz krize izazvane pandemijom i posljedičnim padom broja putnika.

Sad je broj putnika oko 50 posto od uobičajenog, a proteklih mjeseci je bio znatno manji, rekao je, dodajući kako sada, za razliku od prošlogodišnje situacije, kad im je nedostajalo vozača, nije problem njihov deficit, nego deficit putnika.

- Zasad nismo otpuštali vozače, nego samo nismo produljili ugovore o radu na određeno vrijeme s njih desetak, a cilj nam je sačuvati što više radnika, istaknuo je Kontuš.