Jadrolinija i Croatia Airines uvode jedinstvene karte

I dok su u ovo vrijeme prošle godine naše zračne luke rušile rekorde, danas zbog pandemije potpuno drugačija situacija. U splitskoj i riječkoj zračnoj luci u prvih šest mjeseci ostvareno je samo 10 posto lanjskog prometa. Ipak, uvode se neke nove linije, a u privlačenju gostiju snage su udružili Croatia Airlines i Jadrolinija.

S kontinenta na more za malo više od sata. Putnici na letu od Osijeka preko Zagreba do Krka, uglavnom, putuju radi posla.

- Broj putnika je ograničen. S obzirom da je riječ o malom zrakoplovu ostavimo prazna mjesta na kraju kako bismo, u slučaju da netko pokaže simptome, putnika mogli izolirati. To odmah javljamo u zračnu luku, kže Andrej Rogart, prvi časnik.

Uz domaće, stižu na Kvarner i putnici iz Velike Britanije, Nizozemske, Poljske, Njemačke. Unatoč tomu pandemija izazvana koronavirusom ozbiljno je ugrozila ovaj sektor.

- Na razini godine broj putnika bit će 80-90% manji u odnosu na prošlu godinu, kaže direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palalić.

Istu sudbinu dijele splitska i dubrovačka zračna luka koje su u prvoj polovini ove godine ostvarile samo 10 posto prometa u usporedbi s istim razdobljem lani. Primjerice, u srpnju prošle godine kroz dubrovačku zračnu luku prošlo je gotovo pola milijuna, a ove godine malo više od 50 tisuća putnika. 

A kako bi se privukli gosti, najveći hrvatski brodar i avioprijevoznik putnicima će uskoro ponuditi jednu kartu za zračni i pomorski prijevoz.

- Za primjer putnik bi u Frankfurtu kupio kartu koja bi obuhvaćala put od Frankfurta recimo do Splita i od Splita do recimo Hvara. On tako ne bi gubio više vrijeme na kupovanje zasebnih karata, kaže Vjekoslav Dorić, član Uprave Jadrolinije.

Suradnja se zasad temelji na međusobnom oglašavanju, a usluga bi u punom opsegu trebala biti dostupna iduće sezone. Svi se nadaju da će ipak biti bolja od ovogodišnje.