HDZ u izbornoj kampanji potrošio 15,8 milijuna kuna

HDZ je u kampanji za protekle parlamentarne izbore potrošio 15,8 milijuna kuna, izvijestili su iz te stranke, koja je sukladno sa Zakonom o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma DIP-u dostavila financijski izvještaj.

Primitci izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90 kuna, dok su troškovi izborne promidžbe iznosili 15.877.845,45 kuna.

HDZ je, kažu iz stranke, iz vlastitih sredstava doznačio iznos od 11.576.021,75 kuna, a njihov koalicijski partner HSLS 201.921,85 kuna.

Fizičke osobe donirale gotovo tri milijuna kuna, pravne 1,1 milijun

Razlika primitaka odnosila se, navode, na donacije u iznosu od 4.107.468,30 kuna, od čega se 1.113.900,00 kuna odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kuna na donacije od fizičkih osoba.

HDZ-ovci napominju da su u Državni proračun uplatili ukupno 75.700,00 kuna "neželjenih i nedopuštenih donacija", a najveći iznos, tvrde, odnosio se na pravne subjekte koji su iskoristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom.

HDZ najviše trošio na televizijsko oglašavanje - 3,8 milijuna kuna

Najveći troškovi odnosili su se na oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kuna, zatim grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kuna, oglašavanja na elektroničkim portalima od 2.217.991,25 kuna, oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. od 1.716.889,63 kuna.
Slijede troškovi oglašavanja na društvenim mrežama (1.691.057,83 kuna), oglašavanje na radiju (1.150.329,88 kuna), izrade filma i fotografija (759.292,86 kuna), oglašavanje u tiskanim medijima (707.577,04 kuna).

Iz HDZ-a najavljuju da će Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe biti objavljen na službenim stranicama DIP-a.