U Novom Vinodolskom i Crikvenici pozitivno iznenađeni sezonom

Najveći turistički promet ove godine, uz Istru, ima Kvarner. Jedno od najposjećenijih odredišta je Crikvenica, koja ostvaruje više od 70% prošlogodišnjih rezultata. Sezona nije podbacila ni u Novom Vinodolskom koji se posljednjih godina okrenuo nautičkom turizmu.

Lijep prizor na ulazu u Novi Vinodolski: marina popunjena gotovo do posljednjeg mjesta. Tranzitni promet ondje je ove godine veći za 50%.

- Definitivno je ove godine nautički turizam dobio na važnosti, upravo zato što on podrazumijeva jednu vrstu izoliranosti - gosti mogu s obiteljima uživati u moru i plovidbi da izbjegnu stres, buku i prenapučenost nekog mjesta, rekla je Aleksandra Kolundžić, šefica recepcije i marketinga Marine Novi.

Sličan prizor i u marini na izlazu iz Novog. Popunjeni su svi vezovi, sezona je i bolja nego lani. Novi Vinodolski sada je na 72% prošlogodišnjih rezultata. Zadovoljni su i u hotelu u kojem trenutačno boravi oko 450 gostiju.

- Iznenađeni smo pozitivno, naravno, trendovi su vrlo dobri, očekivali smo slabije rezultate, jako se trudimo, rekla je Leila Štrus, direktorica hotela Lišanj u Novom Vinodolskom.

Ni bračni par Lukšić iz Crikvenice nije mnogo očekivao od ove sezone. Ipak, do kraja kolovoza popunjeni su im svi apartmani.

U Crikvenici je trenutačno oko 20.000 gostiju, 75% u odnosu na prošlu godinu.

- I dalje nas najviše vole Nijemci, njih imamo 30%. Mi smo autodestinacija, što se u ovom slučaju pokazalo kao velika prednost, rekla je Marijana Biondić, direktorica TZ-a grada Crikvenice.

Ono čega ove godine pomalo nedostaje jesu manifestacije, sve su ili otkazane ili reducirane zbog epidemioloških mjera. Jer u ovoj izazovnoj sezoni ipak je bilo važno na prvo mjesto staviti sigurnost.