Projekt #Prviput otkriva bisere hrvatske turističke ponude

Projekt #Prviput koristan je za sve koji još nisu obišli neke gradove i mjesta diljem Hrvatske, ali i za pružatelje turističkih usluga koji mogu osvojiti besplatnu reklamu.

U emisiji „Dobro jutro Hrvatska“ projekt su predstavile Majda Žujo, PR projekta #Prviput i Kristina Mamić, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatske turističke zajednice.

Projekt #Prviput je natječaj na koji se mogu javiti svi mali poduzetnici u turizmu sa svojim originalnim turističkim proizvodima i imaju priliku osvojiti besplatnu promociju, besplatno marketinšku kampanju. Svi zainteresirani mogu se prijaviti na  www.prviput.hr  do 30. rujna.

- Prijava je vrlo jednostavna, natjecatelji moraju napisati ono čime se bave. Važno je da se radi o originalnom proizvodu, da su kreativni, da mogu ponuditi nešto novo. Naš stručni žiri, koji je sastavljen od stručnjaka iz raznih područja, izabrat će 15 najboljih koji će dobiti besplatnu promociju kroz online kanale. To uključuje i produkciju i video sadržaja, profesionalne fotografije, web bannere, plakate. Od tih 15 izabranih, dvoje najboljih će osvojiti i reklamu na televiziji, a to uključuje i produkciju i medijski prostor, objasnila je Majda Žujo.

Suradnja Hrvatske turističke zajednice i #Prviput

Dva su logična razloga zašto se i Hrvatska turistička zajednica uključila u projekt #Prviput.

- Prvi razloge je što je projekt namijenjen malim i mikro poduzetnicima u turizmu, turističkim subjektima koji djeluju unutar Hrvatske kao što su mali OPG-ovi, mogu se prijaviti i turistički vodiči koji imaju originalno zanimljivu turističku turu, voditelji Taxi Boat-ova, mali obiteljski hoteli, svi oni koji u određenoj destinaciji djeluju u turizmu. Znamo koliko je turizam važan za hrvatsko gospodarstvo i znamo koliko je pogođena ovom covidom krizom koja je zahvatila ne samo Hrvatsku nego i čitav svijet, rekla je Kristina Mamić.

- Drugo što je interesantno, što se ovdje pozivaju svi oni turistički subjekti koji djeluju, egzistiraju i rade na još nedovoljno otkrivenim područjima Hrvatske. Tako ćemo kroz ovaj projekt dobiti skrivene bisere hrvatske turističke ponude. Mi u Hrvatskoj turističkoj zajednici možda za njih znamo, ali ovo je zapravo prilika da ih turisti unutar Hrvatske otkriju i upoznaju, dodala je Mamić.

Preko novih platformi  do neotkrivenih dijelova Hrvatske

Prijave su tek počele, a već su se neki javili. Organizatori očekuju veliki broj kvalitetnih projekata, te će žiri imati puno posla i teško će im biti izabrati najbolje.

- Nećemo promovirati samo tih 15 koje žiri odabere. Kroz projekt #Prviput stvaramo digitalnu platformu na kojima će građani moći otkrivati nove destinacije. I drugi koji se prijave,  imaju originalan turistički proizvod i tako otkrivaju novu lokaciju također će biti promovirani kroz tu platformu, rekla je

- interesira vas riba i vino u Baranji, na toj stranici ukucat ćete svoje preferencije i  vidjet ćete  tko nudi ono što vas zanima. Cilj nam je da imamo što više takvih djelatnosti, što veću ponudu kako bi ljudi mogli imati što više izbora za otkrivanje neotkrivenog.
Koja su očekivanja ove zime u Hrvatskoj?

- Iza nas je ljetni dio turističke godine,  pred nama je jesen i ovaj će se projekt jako lijepo nadovezati na postsezonu kada su u fokusu kraća vikend putovanja, dobit ćete inspiraciju i motivaciju gdje otići, što iskusiti i doživjeti od Hrvatske turističke ponude, rekla je.

- Pred nama je jesen, pripremamo kampanje za inozemno i domaće tržište, a jedan od projekata u koji smo se uključili je i ovaj. Očekujemo da što bezbolnije i lakše prebrodimo tešku turističku godinu u kojoj se Hrvatska pokazala Izdržljivom, naglasila je.

Turistički djelatnici itekako su bili spremni za ostvariti jedan od najboljih rezultata na Mediteranu, a onda i spremno dočekati iduću turističku godinu, dodala je.

Uvijek postoji mjesto u Hrvatskoj koje još niste vidjeli .

Iza Majdu i za Kristinu postoje mjesta koja još nisu posjetila.

Za Kristinu ovo je prilika da svoju turističku ponudu prikažu i Dalmatinsko zaleđe, i središnja Istra, Zagorje, Podravina, Imotska krajina. Smatra da još ima puno raznolike i prekrasne turističke ponude, samo je treba otkriti.

Majda smatra da ima neotkrivenih krajeva i u blizini mjesta življenja. Cilj projekta je lokalno promoviranje, a kako je ona  iz Zagreba  preporučuje jezera na Savici, Samoborsko gorje koje ima puno neotkrivenih staza, kao i šetnica uz Savu.