Uz pridržavanje mjera autoškole funkcioniraju. No od krize strahuju jer je ona posljednja zatvorila njih gotovo polovinu.
U Hrvatskoj djeluje oko 380 autoškola - s pojavom Covida 19 polaznici, instruktori i ispitivači se moraju držati strogih pravila. Također, krajem rujna na snagu su stupile i neka nova pravila.
Sat po sat, poduka po poduka. Varaždinka Sanja Košak Ratkaj bliži se jednom od najvažnijih trenutaka u životu - polaganju vozačkog ispita. Puno joj znači - majka je malog djeteta, a muž joj je zaposlen. Od rođenja je vezana uz kolica.
Ipak, za osobe s invaliditetom rijetki imaju uvjete. Tristo osoba s invaliditetom steklo je vozačko znanje kod obitelji Crnković. Jedna je to od najstarijih autoškola u regiji, Ivan Crnković ju je osnovao sedamdesetih godina.
- Obuka je krenula u popularnom Fićeku, kasnije u Bubi. Zanimljivo je to da su instruktori na motociklu sjedili odmah iza samog vozača, o zgodama i nezgodama bi se dugo moglo pričati, priča direktorica Ružica Crnković.
Ono što se često mijenjalo su - pravilnici i mjere. Osobito tijekom ove pandemije. Maska je sada, kaže voditelj autoškole Božo Crnković - obavezna i za instruktora i za kandidata. Od kraja rujna novitet je i E uvjerenje nakon položenog ispita te snimanje polaganja od strane HAK-a. Sad je to, dodaje - i veći pritisak na kandidate.
Iako je kriza bilo nekoliko, vozački je položilo u ovoj autoškoli 27 tisuća kandidata. Izazova je bilo dosta - velika inflacija od 30 posto mjesečno, oporavak, pa ekonomska kriza 2008. i sad pandemija. Uz pridržavanje mjera autoškole funkcioniraju. No od krize strahuju jer je ona posljednja zatvorila njih gotovo polovinu.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!