Raste broj zaraženih učenika i nastavnika te onih u samoizolaciji

Šesti je tjedan od početka nove nastavne godine. U školama raste broj zaraženih učenika i nastavnika te onih u samoizolaciji. Trenutačno je oboljelo 348 učenika i 33 nastavnika, a u samoizolaciji je 5600 djece i 110 učitelja i profesora.

-
Koronavirusom zaraženo 288 učenika u Hrvatskoj, od toga 76 u Zagrebu  
- U Hrvatskoj 372 novooboljela, tri osobe preminule     

Od danas su dvije gimnazije, jedna u Zagrebu, jedna u Čakovcu, zbog porasta broja zaraženih učenika i nastavnika te velikog broja razrednih odjela u samoizolaciji, prešle na nastavu na daljinu ili model C.

- Unutar 20 dana imamo pojave pozitivnih učenika i nastavnika, možda je to intenzivnije unutar tjedan dana i radilo se o tome da se iz dana u dan intenzivnije javljaju slučajevi pozitivnih nastavnika i učenika, rekla je Sandra Breka-Ovčar, ravnateljica Gimnazije Josipa Slavenskog, Čakovec.

Ali sve je, kažu, spremno za nastavu na daljinu. Baš kao i u popularnom zagrebačkom MIOC-u. Svi će učenici videokonferencijski pratiti nastavu dva tjedna.

- Svaki učenik u realnom vremenu ima po rasporedu sati videokonferencijski sat sa svojim nastavnikom tog nastavnog predmeta, kaže Ljiljana Crnković, ravnateljica XV. gimnazije, Zagreb.

Sve je više zaraženih učenika, ali i onih u samoizolaciji, kaže nam dr. Pavić Šimetin. Od jučer je pozitivno šest učenika više. Najčešće se zaraze izvan škole.

- Kada epidemiolozi, školski liječnici pričaju s njima vidi se da se jako puno druže i izvan onoga što smo nazvali razredni odjeli, kaže Ivana Pavić Šimetin, zamjenica ravnatelja HZJZ-a.

Nastavnicima i profesorima, kažu, nije nimalo svejedno.

- Zbunjujuće je, zabrinut smo, bojimo se što će biti s obzirom na ovu novu epidemiološku situaciju, kaže Tvrtko Pleić, prof. geografije, IX. gimnazija, Zagreb.

Iako je epidemiološka situacija lošija nego na početku školske godine, stručnjaci ipak naglašavaju važnost nastave uživo.

- Škola je učenicima institucija koja daje strukturu dana u kojoj oni imaju vremensku strukturu i pokazuju zadovoljstvo jer im se u školi stvari mogu bolje objasniti, kaže Gordana Kuterovac Jagodić, Filozofski fakultet u Zagrebu.

Stoga se mnogi s pravom pribojavaju modela C. Nejednaki uvjeti u školama, opremljenost nastavnika i učenika sada dolazi na vidjelo. A o videokonferencijskoj nastavi mnogi mogu samo sanjati.