Priopćenje HRT-a o praćenju otvorenja vukovarskog vodotornja

Hrvatska radiotelevizija (HRT) odlučno odbacuje medijska prozivanja političkog tajnika Domovinskog pokreta Marija Radića zbog "neprenošenja" jučerašnjeg otvorenja vukovarskog vodotornja.

Napominjemo da je HRT obnovi vodotornja u Vukovaru dao iznimnu važnost i događaj se intenzivno najavljivao nekoliko dana kroz program HRT-a.

A jučer, na sam dan otvorenja vodotornja, HRT je posebnu minutažu u svom programu posvetio tom događaju, poglavito u središnjoj informativnoj emisiji Dnevniku HTV-a - s velikom reportažom o vodotornju, simbolu otpora Vukovara nad velikosrpskom agresijom - te javljanjem uživo u središnji Dnevnik s mjesta događaja.

Što se pak tiče prijenosa uživo, moramo napomenuti da nam je bilo onemogućeno postavljanje vlastitih tehničkih kapaciteta za prijenos "zbog epidemiološke situacije" - kao i pristup "mjestu događaja" našem reporteru u vrijeme otvorenja u 17:30 sati, te je bio upućen da s parkirališta gleda vatromet.

Naime, zbog istinitog informiranja javnosti važno je naglasiti da u navedeno vrijeme ondje nije bilo nikakvog programa ni događaja - osim vatrometa - a da su sve najave, glazbeni brojevi, kao i dizanje zastave, bili unaprijed snimljeni nekoliko dana ranije. Organizator je imao pravo u svojoj produkciji snimiti emisiju, ali je o tome trebao istinito informirati javnost jer je neprihvatljivo  unaprijed snimljenu emisiju proglasiti prijenosom uživo.