Hrvatska na virtualnom sajmu turizma u Londonu

Hrvatska turistička ponuda od jučer je dostupna na najvećem virtualnom sajmu turizma u Londonu. Sigurnost ostaje među glavnim motivima putovanja i u idućoj godini, a turistički svijet potpuno se preokrenuo.

Na plaži na suncu sredinom studenog u kampu u Stobreču inozemni gosti. Nastava se pohađa on-line dok roditelji rade on-line.

- Došli smo iz Nizozemske, pobjegli od koronaludila u svojoj zemlji. Osjećam se sigurno, vrijeme je sjajno, sviđa nam se i ostat ćemo koliko god budemo mogli, kaže Nizozemac Jon.

Tzv. digitalni nomadi tako su stigli i do srednje Dalmacije. Korona virus sve mijenja pa su život na ugodnih 20-ak stupnjeva i osjećaj sigurnosti neprocjenjivi.

- To je defintivno trend koji je primjetan i nadamo se da će takav i ostati jer je ta niša za hrvatski turizam još uvijek nedovoljno otkrivena, ističe Antonija Bašić, viša stručna suradnica, HGK.

Sigurnost će bit glavni motiv svih putovanja u 2021. Iako je trenutačno u crvenom,  Hrvatska je nudi na londonskom sajmu. No,umjesto štandova ponuda se preselila u virtualni svijet. Hrvatska ima Premium Delux paket radi bolje vidljivosti, a sve je popraćeno kampanjom Discover The Colors of Croatia. Preko virtualnog štanda, digitalnih platformi dogovaraju se poslovi koji će se promovirati na društvenim mrežama.

- Radi se preko posebnih platformi koje je sajam izradio i preko njihovih vlastitih platformi u dogovoreno vrijeme se rade sastanci i sve ostalo, objašnjava Joško Stella, direktor TZ-a Splitsko-dalmatinske županije.

I nakon prvih 24 sata čista pozitiva. Velik interes stranih agencija za Hrvatsku i Dalmaciju, najviše Dubrovnik i Split, a na prvome mjestu, umjesto tradicionalnih Britanaca po broju upita Amerikanci. Čini se da nisu zaboravili da smo im jedini u Europskoj uniji u vrijeme pandemije ostavili otvorene granice.