U gradu Zagrebu timovi djelatnika iz gradske uprave počeli su pružati pomoć i sve informacije u vezi s prijavom šteta od potresa.
U gradu Zagrebu timovi djelatnika iz gradske uprave počeli su pružati pomoć i sve informacije u vezi s prijavom šteta od potresa, s obzirom na složenu proceduru prikupljanja dokumentacije i ispunjavanja obrazaca. Timovi pomažu od ponedjeljka do petka od 8 do 18 sati, i to na osam lokacija.
Gospođi Ciliki s Lašćine potres je potpuno uništio kuću i otada živi u hostelu. Danas je odlučila prvi put pozabaviti se svim potrebnim papirima i napokon prijaviti štetu.
- Ako si vlasnik i imaš čiste papire, onda nije komplicirano, jedino je komplicirano tko je negdje suvlasnik pa se ne slažu, neki hoće rušiti neki neće. Nadam se i očekujem i od države i od grada da će izaći ususret i da će se obnoviti, kaže Cilika Tokić.
A za početak, ususret izlazi 16 djelatnika iz gradske uprave koji su raspoređeni na osam lokacija u gradu. Kažu, uz njihovu pomoć, sve je jednostavnije.
- Smanjili smo potrebu koliko smo mogli građanima da ne šeću okolo i da ne idu na 150 mjesta. Organizirali smo se maksimalno kako bi građanima olakšali vizavi tih rokova koji su za novčane pomoći do 6. mjeseca 2021. godine, a do kraja godine za uklanjanje zgrada, kaže Tatjana Operta, zamjenica pročelnice Ureda za gospodarstvo.
Također sve stranke imat će prioritet pri nabavi dokumenata, a gradski uredi neke će dokumente čak i sami dostaviti mjesnim odborima.
- Stručna pomoć pruža se od danas i to po sljedećem rasporedu, ponedjeljkom, srijedom i petkom od 8 do 16 sati, a utorkom i četvrtkom od 10 do 18 sati, rekla je Olivera Majić, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika.
I dok mnogi jedva čekaju obnovu svojih domova, tlo se i dalje ne prestaje tresti.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!