Privatni smještaj na splitsko-dalmatinskom području dominira nad drugim vrstama smještaja. Mali iznajmljivači kojih je ondje 26 tisuća često su prvi koji gosta mogu upoznati s kulturno-povijesnom i prirodnom baštinom odredišta. U tome će im pomoći i danas predstavljen projekt "Ambasador turizma Splitsko-dalmatinske županije".
Udoban apartman ili ukusan specijalitet davno nisu jedino po što turisti dolaze u Hrvatsku. Gosti ponajprije traže atraktivno odredište, čiji je prvi predstavnik upravo njihov domaćin.
- Cilj projekta je da svi pričamo istu priču o destinaciji, da se svi članovi, ambasadori turizma upoznaju s destinacijom kako treba i s ponudom te destinacije, rekla je Martina Nimac Kalcina, predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK.
- Ovaj projekt je slijed svega onoga što mi radimo godinama i način na koji se možemo približiti krajnjem iznajmljivaču koji će u budućnosti razvijati strategiju razvoja i kvalitete svoga smještaja, kazala je Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja.
Takvih iznajmljivača je nedovoljno, čulo se u Splitu.
- Naprimjer, u Splitu se dogodio jaki razvoj tog oblika smještaja, ali okolne destinacije koje su dugo imale turizam su se možda uljuljkale i imaju stalne goste i upravo oni moraju početi raditi na svojim destinacijama, rekao je Stipe Čogelja, zamjenik splitsko-dalmatinskog župana.
Okupljenim iznajmljivačima predstavljen je i koristan priručnik.
- U priručniku su koraci kako mogu "zazelenjeti" poslovanje, kako mogu uštedjeti resurse, kako mogu imati pozitivan utjecaj na zajednicu i kako se mogu istaknuti uz pomoć zelenog marketinga, rekla je Nastja Logar, suautorica priručnika.
Ambasadori turizma mogu postati svi privatni iznajmljivači. Prva edukacija u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Splitu počinje 28. ožujka.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!