Baranjska čistoća ima drugačiji odnos s korisnicima

20.04.2019.

16:29

Autor: Vesna LJubo/HRT

default error photo
Nagrađivanje je model koji su u toj baranjskoj tvrtki nazvali "Nagradni cassa sconto".
Tvrtka Baranjska čistoća iz Beloga Manastira bavi se prije svega gospodarenjem otpadom, održavaju javne površine i vozila gradskog prijevoza. Budući da provode i selektivni prihvat otpada, na području Baranje rasporedili su više od 50 tisuća posuda koje i održavaju. Njihov odnos s korisnicima drukčiji je u usporedbi s drugim tvrtkama.

Gospodin Franjo račune za odvoz otpada plaća na vrijeme. Zato je nagrađen.

- Znači puno, pogotovo za nas umirovljenike kojima je potrebna svaka kuna. Prvi račun mi je bio umanjen za 7 kn, kaže Franjo Folk iz Belog Manastira.

Neki još ne znaju za novu pogodnost Baranjske čistoće.

Nagrađivanje je model koji su u toj baranjskoj tvrtki nazvali "Nagradni cassa sconto". 

- CS smo osmislili jednostavno tako da vodimo računa o društveno odgovornom poslovanju i zadovoljenjuu javnih interesa, vodimo brigu o našim potrošačima. Potrošači koji plaćaju naše račune na vrijeme i ako su u prethodnoj godini platili svih 12 računa na vrijeme, u valuti, odobrili smo im nagradni Casa sconto. To je umanjenje slijedećeg računa za 15 posto, ističe direktor Baranjske čistoće Damir Paulić

Nagrađivanje se obavlja automatski. No to nije jedina pogodnost koju nude.

- S obzirom da postoji određen broj građana korisnika usluga koji su došli u stanje duga, da bismo zaobišli represivni model ovrha i slično ponudili smo im reprogram duga koji smo nazvali promotivno - derivacija duga, da mogu riješiti stanje duga, ističe Paulić.

Dužnika je, dodaje, 15-ak posto od ukupnog broja korisnika, kojih je oko 12 tisuća. Ponudili su im ugovore u kojima su, svakom osobno, definirali uvjete, stanje i mogućnosti da se dug riješi na jedan od šest modela. 

- Najbrži model je 50 % plaćanje i 50 % otpis pa sve do 60 rata, gdje nema otpisa. Na taj način smo omogućili brojnim građanima da riješe nagomilane dugove a da ne idemo u troškove ovrha i slično. Trenučni dug prema nama je 3 milijuna kn, ali smo sada s ovim modelom smanjili dug i broj dužnika i omogućili smo Baranjskoj čistoći priljev sredstava i dali smo edukativnu notu da građani ubuduće plaćaju svoje račune na vrijeme to je ono najvažnije sto smo postigli posredno kroz ovaj projekt, ističe Paulić.

Račune za odvoz otpada, ali i sve druge režije građani mogu platiti na jednome mjestu, i to bez provizije, na nekoliko lokacija u gradu. 

Takvu će uslugu uskoro ponuditi na 54 mjesta diljem Baranje, u sklopu usluge mobilnog reciklažnog dvorišta.

- U sklopu te djelatnosti osiguravanja prikupljanja selektivnog otpada bit će integrirane i gradske režije. Znači, bit će omogućeno građanima da u tim malim mjestima, ruralnim gdje nema trgovine ili pošte, blagajne i slično, mi ćemo im omogućiti da putem sustava gradskih režija plaćaju gradske režije, rekao je Paulić.

I to je jedan od njihovih načina pristupa potrošačima koje smatraju partnerima.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!