Nakon tragičnog sudara vlakova u Grčkoj na vidjelo izlaze strašni propusti što se tiče sigurnosti prometa, nedostatka stručnog osoblja, ali i uvjeta prema kojima je Grčka država dala svoje željeznice talijanskim koncesionarima. O tome koliko naše željeznice ulažu u sigurnost prometa i putnika, u emisiji je govorio Marijan Čužić, član Uprave HŽ Infrastrukture.
- Stav je moj i HŽ Infrastrukture da je to uvijek bolje ostaviti u okviru države, da država time upravlja. Dok nismo bili Europska unija i dok nije bilo pristupa europskim sredstvima, a trebali ste modernizirati i napraviti prugu, onda se i država lakše odlučivala na koncesiju. Kada je veći pristup novcu puno je jednostavnije i bolje da to ostane u našim rukama i da država regulira sigurnost prometa i ulaganja. Željeznice traže jako velika ulaganja. Kad vi date nekome koncesiju, postavlja se pitanje kakav je taj koncesionar, koliko je jak koncesijski ugovor, rekao je među ostalim Marijan Ćužić, član Uprave HŽ Infrastruktura d.o.o.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!