Deset posto više dolazaka i pet posto više noćenja nego lani

26.07.2023.

20:22

Autor: Hina/HRT/A.V.

Turisti u Zadru
Turisti u Zadru
Foto: Sime Zelic / PIXSELL

U Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,5 milijuna turističkih dolazaka i 50,3 milijuna noćenja što je deset posto više dolazaka i pet posto više noćenja nego lani, a u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno je oko 3,7 milijuna dolazaka i 23 milijuna noćenja što je na razini srpnja prošle godine. 

Rečeno je to u srijedu na sastanku čelnika Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istarske županije, održanom u Rapcu.

Pozitivne trendove ostvaruje i Istra, jedina hrvatska regija koja je još lani premašila rekordan rezultat iz 2019. godine Tako je u Istri u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i 14,6 milijuna noćenja što je pet posto više dolazaka i četiri posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno više od 913 tisuća dolazaka i 6,1 milijun noćenja. To je na razini lanjskog srpnja. 

Na sastanku je predstavljen Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine.

Razgovaralo se i o trendovima u realizaciji turističkog prometa, javnim pozivima i natječajima koji će biti raspisani za financiranje projekata turističkih zajednica, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja.

- Prezentacijom novog strateškog marketinškog i operativnog plana u Istri završili smo prvi ciklus predstavljanja dokumenta kolegama iz jadranskih županija. Organizirat ćemo dodatne prezentacije i radionice na terenu jer je riječ o vrlo opširnom i sadržajnom dokumentu, rekao je direktor HTZ-a Kristijan Staničić. Dodao je kako će u provedbi plana važnu ulogu imati i sustav turističkih zajednica.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!