Vlasnik British Airwaysa IAG i Air France-KLM izvijestili o velikim ljetnim rezervacijama, jer putnici planiraju odmor unatoč krizi zbog rasta troškova života.
05.05.2023.
14:44
Autor: T.V./HRT/Hina
Vlasnik British Airwaysa IAG i Air France-KLM izvijestili o velikim ljetnim rezervacijama, jer putnici planiraju odmor unatoč krizi zbog rasta troškova života.
IAG, koji je također vlasnik Iberije, Vuelinga i Aer Lingusa, priopćio je da će snažna prodaja karata za ljetnu i zimsku sezonu iznad očekivanja potaknuti veću dobit u ovoj godini u odnosu na ranije procjene.
Takve pozitivne procjene kompanije u skladu su s drugim velikim europskim zračnim prijevoznicima. Lufthansa, easyJet i Ryanair također su ukazali na snažne ljetne rezervacije, što potvrđuje da potrošači daju prednost putovanjima unatoč visokoj inflaciji i neizvjesnim gospodarskim izgledima.
Air France-KLM je u međuvremenu izvijestio o prihodima u prvom tromjesečju iznad očekivanja i priopćio da bilježi snažnu prodaju karata za ljetno razdoblje.
IAG je izglede za ljeto ocijenio "ohrabrujućima" i izvijestio da su se kapaciteti na njegovim ključnim tržištima Sjevernog Atlantika i Latinske Amerike vratili na predpandemijske razine uslijed rasta potražnje.
Grupa je priopćila da očekuje godišnju dobit iznad gornje granice raspona između 1,8 i 2,3 milijarde eura, kojeg je objavila u veljači. Gornja granica tog raspona već predstavlja skok za čak 90 posto u odnosu na prošlogodišnji rezultat.
Za tromjesečje do kraja ožujka, kada zrakoplovni prijevoznici često imaju gubitke jer ima manje putnika, IAG je priopćio da mu je u ostvarenju dobiti pomogla velika potražnja u kombinaciji s nižim cijenama goriva.
Operativna dobit prije posebnih stavki iznosila je devet milijuna eura, znatno iznad 179 milijuna eura gubitka kojeg su očekivali analitičari.
Prihodi Air France-KLM-a su u prvom tromjesečju na godišnjoj razini porasli 42 posto, na 6,33 milijarde eura, nešto iznad 6,30 milijardi koliko su u prosjeku očekivali analitičara u istraživanju kompanije.
Kao još jedan pokazatelj da se putovanja vraćaju na razine prije pandemije, vlasnik Holiday Inn-a IHG izvijestio je o 33-postotnom skoku prihoda po dostupnoj sobi (RevPAR) u prvom tromjesečju, što predstavlja ključnu mjeru za najbolju izvedbu hotela.
Hotelskim operaterima pomaže i ukidanje kineskih ograničenja vezanih uz covid 19, što je potaknulo putovanja širom azijsko-pacifičke regije.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora