14:59 / 19.08.2019.

Autor: HRT

Gorjanović: Očekujemo da ova sezona bude barem kao prošla

-

-

Foto: - / -

Gost emisije Dobro jutro, Hrvatska bio je Nenad Gorjanović, direktor sektora za strateške komunikacije HTZ-a. Govorio je o postsezoni, ponudi turistima i otkrio tko najviše troši od turista.
Hrvatska turistička zajednica je od strane Virtuosa, vodećeg udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, bila nominirana za najbolju turističku organizaciju na svijetu u 2019. godini. Gost emisije "Dobro jutro, Hrvatska" bio je Nenad Gorjanović, direktor sektora za strateške komunikacije HTZ-a. Govorio je o postsezoni, ponudi turistima i otkrio tko najviše troši od turista.

Svečana dodjela nagrada „2019 Virtuoso Award" održana je u Las Vegasu, a nagradu za najbolju turističku organizaciju osvojila je Švicarska.  U finalnom su izboru, uz Hrvatsku, bile još i nacionalne turističke organizacije Australije, Novog Zelanda i Slovenije.

- Luksuzni turizam je definiran višom kategorijom, smještaja i pratećih usluga, gdje se ubraja i nautika i drugi sadržaji koji nisu sadržaji opće prirode. Bitan je razvoj luksuznog turizma, tu hrvatska napreduje što pokazuje i sama nominacija, objašnjava Nenad Gorjanović, direktor sektora za strateške komunikacije HTZ-a.

Luksuzni turizam je jedan od segmenata i definitivno je važan, i trebamo se usmjeriti na takav oblik turizma, bitno je da sadržaj opravda svoju cijenu, i onda imamo stalne goste koji će dolaziti.

- Poznato je da potrošači koji imaju platežnu moć, njima nije problem platiti, bitan im je sadržaj, da imaju na što taj novac i potrošiti, dodaje Gorjanović.

Gorjanović ističe kako su Dubrovnik, Hvar i Istra strancima najzanimljiviji ali sve više se radi na razvoju unutarnjeg turizma.

- Očekujemo razvoj ponude i u tom kontinentalnom djelu koji je više usmjeren na mirniji tip turizma, daleko od nekakve vreve, gdje se mogu više odmoriti. Očekujemo dobre rezultate i u tom postsezonskom razdoblju. Kampanja je krenula prije sedam dana, očekujemo dobre rezultate u rujnu i listopadu, dodaje Gorjanović.

Le Figaro je na deset stranica obradio hrvatske destinacije za odmor, od kojih je pisao o Vukovarsko-srijemskoj županiji, oduševljeni su uzgojem lipicanaca, svidjela im se ergela u Đakovu.

Gorjanović naglašava kako Amerikanci najviše posjećuju Hrvatsku, te kako su se pokazali kao najkonkretniji potrošači,  dnevno u prosjeku potroše 150 eura.

Kolovoz je poznat po velikom broju Talijana na našoj obali, a Gorjanović naglašava kako se bilježi rast talijanskih turista, a trenutno ih je 150000.

- Do kraja godine očekujemo sezonu da bude barem kao prošlogodišnja, koja je bila rekordna. Tijekom kolovoza je rast 4 posto, u noćenjima 1 posto, istaknuo je Gorjanović.       

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!