Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Foto: - / PIXSELL
Hrvatska poštanska banka (HPB) će s pripajanjem Jadranke banke povećati svoj tržišni udio za oko 0,4 posto.
Hrvatska poštanska banka (HPB) će s pripajanjem Jadranke banke povećati svoj tržišni udio za oko 0,4 posto te proširiti bazu klijenata za približno 10 posto, istaknuli su čelnici te dvije banke u srijedu na konferenciji za novinare, izrazivši nadu da će do kraja godine Jadranska banka biti u sustavu HPB-a.
Rok za pripajanje Jadranske banke je kratak, a cilj je što prije ga odraditi, rekao je predsjednik Uprave Jadranske banke Mate Filipović. "Nadamo se do kraja godine da ćemo to uspjeti odraditi i da će krajem godine Jadranska banka biti u sustavu HPB-a", istaknuo je.
Zajedno s Jadranskom bankom, tržišni udjel HPB-a premašit će 5 posto, a njegovo daljnje povećanje ostvarit će se organskim rastom i novim akvizicijama ukoliko za njih bude prilike, rečeno je na konferenciji za novinare. Ujedno, time će se broj klijenata HPB-a povećati za 10 posto, odnosno banka će imati oko 53.000 klijenata građana i 3.500 klijenata iz gospodarstva.
Na pitanje hoće li se zadržati naziv Jadranska banka, Filipović je odgovorio kako "činom pripajanja banka nastavlja poslovati pod brandom HPB-a".
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!