Kreće intenzivna međunarodna promocija turizma
Foto: Slavko Midzor / Pixsell
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sudjeluje od 11.do 15. siječnja na sajmu "Vakantiebeurs" u nizozemskom Utrechtu, čime tradicionalno počinje intenzivna međunarodna promocija hrvatskog turizma, kojeg će HTZ u 2023. promovirati na 13 najvažnijih svjetskih sajmova, kažu za Hinu iz HTZ-a.
Pojačana promocija na sajmovima i mnoge prezentacije i radionice s predstavništvima
Nakon Utrechta HTZ će u siječnju turističku ponudu predstaviti još na sajmovima CMT u Stuttgartu, BOOT u Düsseldorfu te FITUR u Madridu, dok će u organizaciji predstavništava HTZ-a biti nastup na sajmu New York Travel & Adventure Show 28. i 29. siječnja, u sklopu čega je Hrvatska jedna od zemalja-partnera.
Među 13 općih i specijaliziranih turističkih sajmova na kojima će HTZ nastupiti samostalno i s partnerima u 2023., Hrvatska će biti i zemlja-partner na još dva sajma - F.re.e. u veljači u Münchenu i Ferien messe sredinom ožujka u Beču, a sve će pratiti i četiri posebna događanja, kojima će obuhvatiti i nizozemsko te švicarsko tržište.
Uz to, HTZ-ov kongresni odjel će nastupiti u 2023. na tri kongresne burze i 13 kongresnih i incentive poslovnih radionica, a planirano je i devet virtualnih prezentacija i radionica "Croatian Virtual Get2Gether" te šest poslovnih radionica "Sell Croatia" s ciljem povezivanja hrvatskih i stranih partnera na tržištima Mađarske, Italije, SAD-a, Češke, Francuske i Slovenije.
HTZ i njegovih 17 predstavništava u svijetu organiziraju nastupe i na 17 turističkih sajmova na tržištima poput Poljske, Mađarske, Švicarske, SAD-a, Kine, Irske, Finske, Kazahstana i drugih, što su, kako ističe za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predložili iz samih predstavništava, procjenjujući da su to važni sajmovi za promociju Hrvatske.
Predstavništva pak planiraju i 27 posebnih prezentacija (općih ili specijaliziranih) za poslovne partnere i medije na tržištima.
- Zbog daljnje prilagodbe rastućim trendovima digitalizacije i uvođenja ekološki prihvatljivih rješenja, na sajmovima se nastavlja ove godine i dostupnost promotivnih materijala putem QR kodova, a tijekom godine se očekuje i implementacija smjernica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji uz ostalo uključuje i pokretanje procesa izmjene postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta "Croatia, Full of Life", zaključuje Staničić.
Pojačana promocija na sajmovima i mnoge prezentacije i radionice s predstavništvima
Nakon Utrechta HTZ će u siječnju turističku ponudu predstaviti još na sajmovima CMT u Stuttgartu, BOOT u Düsseldorfu te FITUR u Madridu, dok će u organizaciji predstavništava HTZ-a biti nastup na sajmu New York Travel & Adventure Show 28. i 29. siječnja, u sklopu čega je Hrvatska jedna od zemalja-partnera.
Među 13 općih i specijaliziranih turističkih sajmova na kojima će HTZ nastupiti samostalno i s partnerima u 2023., Hrvatska će biti i zemlja-partner na još dva sajma - F.re.e. u veljači u Münchenu i Ferien messe sredinom ožujka u Beču, a sve će pratiti i četiri posebna događanja, kojima će obuhvatiti i nizozemsko te švicarsko tržište.
Uz to, HTZ-ov kongresni odjel će nastupiti u 2023. na tri kongresne burze i 13 kongresnih i incentive poslovnih radionica, a planirano je i devet virtualnih prezentacija i radionica "Croatian Virtual Get2Gether" te šest poslovnih radionica "Sell Croatia" s ciljem povezivanja hrvatskih i stranih partnera na tržištima Mađarske, Italije, SAD-a, Češke, Francuske i Slovenije.
HTZ i njegovih 17 predstavništava u svijetu organiziraju nastupe i na 17 turističkih sajmova na tržištima poput Poljske, Mađarske, Švicarske, SAD-a, Kine, Irske, Finske, Kazahstana i drugih, što su, kako ističe za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predložili iz samih predstavništava, procjenjujući da su to važni sajmovi za promociju Hrvatske.
Predstavništva pak planiraju i 27 posebnih prezentacija (općih ili specijaliziranih) za poslovne partnere i medije na tržištima.
- Zbog daljnje prilagodbe rastućim trendovima digitalizacije i uvođenja ekološki prihvatljivih rješenja, na sajmovima se nastavlja ove godine i dostupnost promotivnih materijala putem QR kodova, a tijekom godine se očekuje i implementacija smjernica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji uz ostalo uključuje i pokretanje procesa izmjene postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta "Croatia, Full of Life", zaključuje Staničić.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!