Foto: ilustracija, Borna Filic/PIXSELL
Foto: - / PIXSELL
Postroženi testovi pokazali su znatno veću emisiju štetnih plinova iz Mercedes-Benzovih automobila u 2018.
Postroženi testovi pokazali su znatno veću emisiju štetnih plinova iz Mercedes-Benzovih automobila u 2018. te su u krovnoj kompaniji Daimler najavili agresivniji razvoj električnih i hibridnih modela automobila.
Europski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje, uključujući 40-postotno smanjenje emisije ugljičnog dioksida od 2007. do 2021.
Zatim ih je skandal s Volkswagenovim krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz 2015. potaknuo da postrože i metode testiranja kako bi odražavale stvarne uvjete vožnje. Rezultat je bio skok prosječne vrijednosti emisija u cijeloj automobilskoj industriji.
Zbog novih testova, ali i promjene ukusa kupaca i njihova okretanja težim sportskim terencima (SUV) prosječna je emisija Mercedesovih i Smartovih putničkih automobila porasla za sedam posto u 2018., na 134 grama CO2 po kilometru u 2018.
To otežava snižavanje prosječne emisije na ciljanih 105 grama CO2 po kilometru do 2021. Rezultat će biti još intenzivnija elektrifikacija, izjavio je potpredsjednik eDrive razvoja u Mercedes-Benz Carsu Jochen Hermann.
Do iduće će godine Mercedes-Benz Cars povećati broj hibridnih i električnih modela na 20, s pet modela u 2018. Do 2025. godine 40 posto putničkih automobila bit će električni ili hibridni, priopćili su iz Daimlera. Očekujemo da ćemo ispuniti zacrtani cilj, rekao je glasnogovornik u osvrtu na predviđanja za 2021.
Europski zakonodavci odlučili su u prosincu smanjiti emisiju plinova od 2021. do 2030. za dodatnih 37,5 posto.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!