15:46 / 22.03.2019.

Autor: Elvira Dizdarević/I.H./HRT

Kako iskoristiti sav potencijal Luke Rijeka?

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Foto: - / PIXSELL

Uvijek u povijesti imala je ulogu tranzitne točke svjetskih roba prema srednjoj i srednjoistočnoj Europi. U tome je danas iza luka Kopar, Trst i Venecija.
Konferencijom o potencijalima Riječke luke nastavljeno je obilježavanje 300 godina od kada je car Karlo VI. proglasio Rijeku - kraljevskom lukom slobodnog prometa.

Uvijek u povijesti imala je ulogu tranzitne točke svjetskih roba prema srednjoj i srednjoistočnoj Europi. U tome je danas iza luka Kopar, Trst i Venecija. Lani joj je promet bio 13,5 milijuna tona tereta, četiri puta manje od luke Kopar. Nemojmo se uspoređivati, rečeno je u panel diskusiji, okolnosti za prihvat kontejnerskoga tereta na našoj su strani.

Projekt Riječki Zagrebački terminal, vrijedan 90 milijuna eura, osigurava prostor za prihvat milijun kontejnera. Uskoro ćemo ga ponuditi koncesionaru. A do tog terminala na zapadu grada kreće izgradnja ceste D-403 vrijedna pola milijarde kuna.

U tijeku je modernizacija ranžirnog kolodvora na postojećem terminalu Brajdica, s ciljem bolje povezanosti s ostalom željezničkom mrežom.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!