Unatoč velikoj inozemnoj konkurenciji, krčki kampovi dočekuju ovu turističku sezonu spremni, a i brojevi potvrđuju kako su u prvoj polovini lipnja ostvarili 33% više noćenja i 23% više dolazaka nego lani. Pokazuje to kako su gosti prepoznali Zlatni otok Krk s prekrasnom prirodom i ljubaznim domaćinima.
Ono zbog čega je zeleni otok Krk poseban jest kamp u Omišlju koji je otvoren cijele godine, a uz uobičajenu ponudu ima i svoj biovrt te razne domaće životinje.
- Ponosni smo na to što smo hrvatska tvrtka, svih 12 mjeseci imamo goste, ovo je kamp s 5 zvjezdica koji je cjelogodišnji. I u zimskom periodu smo lijepo popunjeni, kazao je Luka Majcen, direktor kampa Omišalj.
Bračnom paru iz Litve nije bilo teško putovati tri noći i 4 dana kako bi godišnji odmor proveli na Krku.
- Jako nam se sviđa ovdje, predivno je! Imate more, planine i lijepo vrijeme, sunce. Nije nam teško putovati tri noći. Nije predugo, ugodan je put i odmor je sjajan, kaže Yava iz Litve.
- Početak lipnja se pokazao izuzetno dobar. Kampovi su lijepo popunjeni, trenutno se u kampovima odmara preko 8 i pol tisuća gostiju, ističe Majda Šale, direktorica TZ-a Krka.
Bračni par iz Njemačke već sedmu godinu dolazi u Klimno.
- Uvijek ljetujemo na drugi način, ovaj put smo izabrali šator, došli smo s djecom jer su na praznicima i oni uživaju na bazenu. Hrana je odlična, a osoblje je vrlo ljubazno i simpatično. Osjećamo se kao doma, kaže Frenky iz Njemačke.
Mali obiteljski kamp u Klimnu otvoren je šest mjeseci u godini i može primiti dvjestotinjak gostiju.
- Gosti dolaze iz različitih krajeva Europe, pa čak iz sve daljih destinacija. Kamp nema samo parcele već i mobilne kućice i glamping šatore da privlačimo goste različite platežne moći. Nisu samo gosti koji su vezani za autodestinaciju za nas, rekla je Mia Komadina, Kamp Slamno.
Iako je početak predsezone bio malo slabiji u odnosu na prošlu godinu, najave za glavnu sezonu optimistične su:
- Popunili smo sve parcele, popunili smo 50% mobilnih kućica i najave su bolje nego prošle godine, rekao je Luka Majcen, direktor Kampa Omišalj.
Naš Zlatni otok turistički je šampion gotovo svake godine. No djelatnici primjećuju da "last minute" rezervacijama sve češće pribjegavaju i oprezni, njemački gosti. Borba za svakoga gosta nastavlja se i ovog ljeta.
Špralja: Hrvatska je među skupljim kamping destinacijama, ali i u vrhu po kvaliteti
O stanju kamping turizma uoči glavne turističke sezone u Dnevniku HTV-a govorio je Marko Špralja, komercijalni direktor Turisthotela – Kamp Zaton, ujedno član Kamping udruženja Hrvatske.
- Gosti biraju destinaciju prema više faktora, ali lokacija je još uvijek najvažnija - blizina mora, šuma i sadržaji koji se nude unutar same destinacije, kazao je Špralja te dodao kako konkurencija u kampingu raste i da se svi nadaju uspješnoj sezoni.
Prosječna dnevna cijena parcele za obitelj u domaćim kampovima doseže i 70 eura, što Hrvatsku svrstava među najskuplje kamping destinacije u Europi.
- Istina je da smo među skupljima, ali naši su kampovi i po kvaliteti u samom vrhu Europe, naglasio je.
- Ove godine cijene su malo porasle u odnosu na prošlu sezonu, ali to je u skladu s inflacijom, objasnio je.
Ipak, ističe da s cijenama treba biti oprezan i realan.
- Njemački gosti, koji i dalje čine jezgru kamping turizma u Hrvatskoj, iznimno su osjetljivi na cijene, ali i na omjer cijene i kvalitete, kazao je.
- Nije sve u cijeni. Tu cijenu treba opravdati kvalitetom usluge, jer ne želimo izgubiti lojalne goste koji Hrvatsku posjećuju dugi niz godina, rekao je Špralja.
Upitan hoće li recesija utjecati na dužinu boravka i potrošnju njemačkih gostiju, odgovorio je:
- Sezona će to pokazati. Za sada su rezultati dobri, tijekom praznika duhova, primjerice, naši kampovi su puni. Ali tek trebamo vidjeti kakva će biti potrošnja gostiju u samoj destinaciji, od hrane i pića nadalje, istaknuo je.
Za kraj je uputio apel:
- Pozivam sve da budu realni pri formiranju cijena. Ako ispunimo očekivanja gostiju, prvenstveno kroz kvalitetnu uslugu, cijena neće biti problem, zaključio je.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!