Velikim koracima i ulaganjima Rijeka ide prema cilju da postane lučko središte za kontejnerski prijevoz robe u Jadranu. Terminal Brajdica lani je ostvario rekordne rezultate, a u punom je zamahu i izgradnja terminala na Zagrebačkoj obali.
15.04.2024.
09:34
Autor: V.G./Studio 4/HRT
Velikim koracima i ulaganjima Rijeka ide prema cilju da postane lučko središte za kontejnerski prijevoz robe u Jadranu. Terminal Brajdica lani je ostvario rekordne rezultate, a u punom je zamahu i izgradnja terminala na Zagrebačkoj obali.
Planovi i želje su - da, kada oba terminala budu u funkciji, Rijeka kontejnerskim prometom premaši i Kopar i Trst.
- Najveći projekt u povijesti riječke luke. Ono što se sada dešava su radovi na samom terminalu. Iz dana u dan vidi se napredak u tim radovima. Koncesionar je naručio svu potrebnu opremu, to je oko 100 milijuna eura. U konačnici će investicija od strane koncesionara biti 400 milijuna eura. Koncesija na 50 godina. Prvi kontejnerski mostovi dolaze u rujnu, dva, a u listopadu druga dva. Ostatak opreme dolazi do početka rada, to je polovica 2025. godine, rekao je u emisiji "Studio 4" ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.
Obveza koncesionara je po početku rada u sljedećih 10 godina produžiti obalu s 400 metara na dodatnih 280 metara.
- Tako da će promet u 2026. biti 500 tisuća TEU. Promet na sadašnjem terminalu je oko 400 tisuća TEU jedinica, a završetkom druge faze povećava se na milijun i 100 tisuća TEU jedinica. Rijeka postaje time prva kontejnerska luka na sjevernom Jadranu, rekao je Vukorepa.
Prvi brodovi će stići u lipnju 2026., kada se očekuje i početak rada Zagrebačke obale.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!

Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora