12:53 / 10.10.2021.

Autor: Potrošački kod/B.A./HRT

"e-Ovrhe više će pomoći vjerovnicima, za ovršenike se neće ništa bitno promijeniti"

Marino Stošić

Marino Stošić

Foto: Potrošački kod / HRT

Marino Stošić iz udruge Padobran rekao je u HTV-ovoj emisiji Potrošački kod kako će e-Ovrhe više pomoći vjerovnicima, dok se za ovršenike neće ništa bitno promijeniti.

Dosad je proces prisilne naplate tekao isključivo papirnatim putem, a prije nekoliko tjedana nove ovrhe počele su se provoditi elektronički, putem aplikacije e-Ovrhe.


Stošić je rekao da će digitalizacija postupka poboljšati transparentnost i smanjiti trošak.


- Ovršeni već mogu preko aplikacije e-Građani, kroz uslugu e-Blokade, dobiti detaljniji uvid o svojim ovrhama, kao i dokumentaciju u pozadini koja se nalazi kod samih ovrha. Isto tako i ako klijenti dođu u Finu, budući da je Fina ukinula bilo kakav trošak izdavanja, puno je lakše doći do konkretnih informacija, rekao je Stošić.


Napomenuo je da se konkretan i stvaran iznos duga može saznati isključivo u kontaktu s vjerovnikom.

Osvrnuo se i na kritike iz udruge Blokirani, koji kažu da e-Ovrhe neće puno pomoći većem dijelu dužnika.


- e-Ovrhe će u svakom slučaju više pomoći vjerovnicima, onima samima koji provode ovrhe, jer će taj postupak biti puno jednostavniji, a za ovršenike se konkretno u tom slučaju neće ništa bitno promijeniti, rekao je Stošić.


Stošić je u HTV-ovoj emisiji također rekao da su najčešći razlozi dugovanja u principu gubitak posla, bolest, smanjena primanja i vrlo često obiteljski problemi.


Dodao je kako je možda najkvalitetnije rješenje cjelokupno rješenje svih obaveza koje klijenti imaju, tako da su, kada izađu iz procesa restrukturiranja, čisti i imaju novi početak.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!