12:02 / 24.11.2018.

Autor: M.M./HRT

Ministar Horvat potvrdio da je plan restrukturiranja Uljanika zaprimljen

-

-

Foto: - / -

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta organiziralo je na zagrebačkom Zrinjevcu "Kavicu s građanima", koja traje do 14 sati. Domaćin je ministar gospodarstva i poduzetništva Darko Horvat.
Ako imate pitanja kao potrošač ili vas zanima nešto o potrošačkim pravima, neke od odgovora možete dobiti uz kavu.

Naime, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta organiziralo je na zagrebačkom Zrinjevcu "Kavicu s građanima", koja traje do 14 sati.  Domaćin je ministar gospodarstva i poduzetništva Darko Horvat, koji je zvijestio je da je plan restrukturiranja Uljanika zaprimljen te kako će u utorak, nakon sastanka s upravom, imati više konkretnih informacija.

"Nacrt tog plana stigao je na analizu Ministarstvu gospodarstva. Mi ćemo na te brojke, nakon kratke analize, vrlo brzo u utorak odgovoriti. U utorak je Uprava pozvana na kratki sastanak u Ministarstvo gospodarstva i nakon tog sastanka u utorak poslijepodne dat ću vam sve potrebne relevantne informacije kako s tim programom dalje i s kojim partnerom ući u ozbiljne konkretne razgovore", rekao je Horvat prilikom akcije "Kavica s građanima".

U srpnju je Europska komisija na prethodni plan restrukturiranja dala 75 primjedbi. Ovaj plan restrukturiranja napravila je nova Uprava na čelu s Emilom Bulićem.

Kad je riječ o akciji "Kavica s građanima", ministar Horvat pohvalio se kako je to već 11. akcija organizirana s ciljem da građani saznaju sve o svojim potrošačkim pravima i dobiju odgovore na sve svoje upite vezane uz potrošačke probleme.

"To je područje vrlo interesantno za svakog građanina u Hrvatskoj, ali isto tako i na prostoru EU", dodao je.

Uz izmjene i dopune zakona o zaštiti potrošača koje je Vlada donijela na sjednici u četvrtak i uputila u Sabor, upravo ta savjetodavna uloga i edukacija "potencirana" je priča i nadam se da će potrošači i trgovci iskoristit sve mogućnosti koje se tu pružaju, rekao je te dodao da će sva savjetodavna tijela morati proći određenu razinu edukacije kako bi mogli u savjetodavnim tijelima i raditi.

Građane je pozvao da, kad kupuju, budu obazrivi i upućeni u svoja prava.
"Ako se bilo kakva nepodopština dogodi, imaju pravo pisanim putem na licu mjesta ili elektroničkim putem prijaviti da taj proizvod po nečem ne odgovara specifikacijama koje su na njemu napisane. Ako nema odgovora trgovca, moguće je napraviti reklamaciju za koju je trgovac u roku od 30 dana dužan intervenirati. Nakon toga, ako se trgovac ne odazove ni na takvu reklamaciju postoje institucije koje svaki potrošač može konzumirati i potražiti njihovu pomoć bila ona arbitražnog ili savjetodavnog karaktera, ovisi o tome kakva je vrsta problema, odnosno za što se sam potrošač odlučio", rekao je ministar Horvat, te dodao da je i sam, do trenutka kad je postao ministar, pisao pritužbe i reklamacije, "nekad uspješno, nekad ne".

Horvat je komentirao i Zakonu o udomiteljstvu. "Ja mislim da sve što je priroda dala prirodi bi trebalo i ostaviti. Sve ono što se događa proteklih nekoliko dana više je pomodarstvo nego bilo kakva potreba. Ali spram toga što se dešava i na koji način se ta problematika rješava na prostoru EU-a nisam siguran da ćemo mi dugo uspjeti odoljevati, a da ne prihvatimo stajališta koja su u ovom trenutku, možda čak i malo populistička, ali ne možemo ih ignorirati", rekao je ministar Horvat.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!