Na godinu se zaprimi oko 3 tisuće pritužbi građana
Foto: Ilustracija / Shutterstock
U Europskom domu u Zagrebu održana je eurotribina o zaštiti prava potrošača i primjeni europske direktive u praksi. Na godinu se zaprimi oko 3 tisuće pritužbi građana, od kojih se najveći dio odnosi na probleme s jamstvom, materijalnim nedostatcima i online trgovinom. Potrošačke udruge žale se na sporost mjerodavnih institucija u rješavanju potrošačkih prigovor, ističući da smo i dalje na začelju Unije kada je riječ o informiranosti građana o potrošačkim pravima.
- Ono gdje mi trebamo poraditi to je pitanje informiranja potrošača, svjesnosti o svojim pravima. Mislim da tu ima još puno prostora za napredovanje. Studija EK-a je pokazala da je svijest o pravima potrošača u Hrvatskoj još uvijek na nižoj razini od prosjeka EU-a, rekao je Tomislav Sokol, zastupnik u Europskom parlamentu.
- Što se tiče žalbi tu je jamstvo i materijalni nedostatak te online kupovina odnosno prijevare i krivotvorena roba. Nakon toga imamo sezonske pritužbe, kada je zima imamo pritužbe na određena skijališta, a kada je ljeto na najam auotombila, smještaj u hotelima, privatni smještaj, rekla je Danijela Marković Krstić, Europski centar potrošača.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!